Blender

O tvorbě grafiky (vektory, bitmapy, fraktály, 3D rendery) a různých grafických programech - Adobe Photoshop, Illustrator, Corel Draw

Re: Blender

Příspěvekod Rastislav13 » 21. listopad 2015 09:45

aha, myslel som si
Hodnocení: 0
Rastislav13
 
Příspěvky: 124
Registrován: 10. srpen 2015 21:39

Reputace: 0

Re: Blender

Příspěvekod thor83 » 22. listopad 2015 01:58

Dalši pokus https://www.youtube.com/watch?v=dxJPnrO6WTI :lol: no to už by se dalo snad nějak využít
Hodnocení: 0
Uživatelský avatar
thor83
 
Příspěvky: 373
Registrován: 17. říjen 2014 17:02
Bydliště: Aussick

Reputace: +47

Re: Blender

Příspěvekod thor83 » 30. listopad 2015 18:53

včera sem dostal takovej nápad na rychlovku renderoval sem to jako vždy 1920x1080 sample na 64 renderoval sem to přes Gpu pozadí je generované ne image ale je to hrozně rozmazaný
https://www.youtube.com/watch?v=-pTWttOEdGM nevím co s tím.Blender vše bes problémů.
Render dávám Mpeg format mpeg4 codec h.264

Nevím jestli je problém v Node editoru nebo v nastavení Renderu.Nebo málo samplů a kolik tak samplujete ?
Hodnocení: 0
Uživatelský avatar
thor83
 
Příspěvky: 373
Registrován: 17. říjen 2014 17:02
Bydliště: Aussick

Reputace: +47

Re: Blender

Příspěvekod Bananaboy » 30. listopad 2015 19:34

thor83 píše:včera sem dostal takovej nápad na rychlovku renderoval sem to jako vždy 1920x1080 sample na 64 renderoval sem to přes Gpu pozadí je generované ne image ale je to hrozně rozmazaný
https://www.youtube.com/watch?v=-pTWttOEdGM nevím co s tím.Blender vše bes problémů.
Render dávám Mpeg format mpeg4 codec h.264

Nevím jestli je problém v Node editoru nebo v nastavení Renderu.Nebo málo samplů a kolik tak samplujete ?

Statické obrázky som renderoval na 3000 samplov. Defaultne je to nastavené na 10 samplov, čo je na finálny render určite málo. Počet samplov má ale vplyv viac na šum, ako na rozmazanie obrázku. U videa by mohlo stačiť renderovať niekde medzi 100-500 samplami podľa toho ako ti to bude zvládať GPU, ale praktické skúsenosti s renderovaním videa v Blenderi nemám.

Tých "64" ktoré spomínaš zrejme nemáš na mysli sample, ale sú to renderovacie dlaždice, pretože na X:64 Y:64 sú defaultne nastavené po nainštalovaní Blenderu. Ak renderuješ na GPU, tak si ich zmeň na X:256 Y:256. Rendering bude prebiehať rýchlejšie, ale na kvalitu to žiaden vplyv nemá.
Hodnocení: 0
Adobe Illustrator CS5 | NIKON CoolPix P510
Uživatelský avatar
Bananaboy
 
Příspěvky: 2852
Registrován: 8. duben 2013 19:18
Bydliště: Slovensko

Reputace: +661

Re: Blender

Příspěvekod thor83 » 30. listopad 2015 20:11

ne dlaždice jo to mám na 64 ale myslím sampling ano to je standatně 10 render 10 prewiew . Někde sem četl že by to měli být násovky dvou na youtube to rendoreovali na těch 128 ale říkal sem si že na fb je tam dost Šumu

Mno asi tak : -)
Nový rastrový obrázek.jpg
Nový rastrový obrázek.jpg (80.47 KiB) Zobrazeno 1168 krát
performce mám těch 64
renderuji to gpu gtx 950
Hodnocení: 0
Uživatelský avatar
thor83
 
Příspěvky: 373
Registrován: 17. říjen 2014 17:02
Bydliště: Aussick

Reputace: +47

Re: Blender

Příspěvekod Bananaboy » 30. listopad 2015 20:19

thor83 píše:performce mám těch 64
renderuji to gpu gtx 950

Tak si daj dlaždice v "Performance" na tých 256 ako som napísal. Bude ti to renderovať ešte rýchlejšie. ;)

No a 64 samples je tiež dosť málo. Skús dať aspoň na tých 128.
Hodnocení: 0
Adobe Illustrator CS5 | NIKON CoolPix P510
Uživatelský avatar
Bananaboy
 
Příspěvky: 2852
Registrován: 8. duben 2013 19:18
Bydliště: Slovensko

Reputace: +661

Re: Blender

Příspěvekod thor83 » 30. listopad 2015 20:27

ok hned to otestujem
Hodnocení: 0
Uživatelský avatar
thor83
 
Příspěvky: 373
Registrován: 17. říjen 2014 17:02
Bydliště: Aussick

Reputace: +47

Re: Blender

Příspěvekod thor83 » 30. listopad 2015 22:58

mno tak je to stejne na govno.snad si kupec bude myslet že je to záměr .-))

jestli nebude problém že ten gradiendt dělá lampa ? že to není stabilní objekt ....
Hodnocení: 0
Uživatelský avatar
thor83
 
Příspěvky: 373
Registrován: 17. říjen 2014 17:02
Bydliště: Aussick

Reputace: +47

Re: Blender

Příspěvekod Návštěvník » 30. listopad 2015 23:35

Zkusit to bez světla a na pozadí použít materiál jako kruhový gradient?
Hodnocení: 0
Návštěvník
 
IP: 89.29.33.1xx

Reputace: 0

Re: Blender

Příspěvekod thor83 » 18. prosinec 2015 23:25

Tak sem si zas trochu hrál .-) je to jen součást scény ale už sem toho měl plný kecky tak sem zkusil něco vyrenderovat.

https://www.youtube.com/watch?v=LwE9QhNxxg0

tady je ta scéna
untitled24124.jpg
untitled24124.jpg (40.63 KiB) Zobrazeno 1086 krát
už to mám vše rozpohybované bohužel mám dva zásadní problémy.

Nevím co aplikovat na ceduli zkusil sem softbody aby se reálně pohybovala v závislosti na rodiči jednu chvily už sem to možná měl ale neuložil sem si to a nevím jestli je to ten správný modifier.

A Dalši problém mám z textem construction aplikoval sem na nej explozi bohužel se mí jí nepovedlo reversnou , aby se z bordelu na podlaze vytvořily ty objekty.Jediné co sem našel že obrátím celou scénu bohužel to my zase ze sudu teče i tekutina vzhůru.

No jo co taky když vařím takovou super zelenkavou kaši :ugeek:
Hodnocení: 0
Uživatelský avatar
thor83
 
Příspěvky: 373
Registrován: 17. říjen 2014 17:02
Bydliště: Aussick

Reputace: +47

PředchozíDalší

Zpět na O grafice nejen vektorové

cron