Blender

O tvorbě grafiky (vektory, bitmapy, fraktály, 3D rendery) a různých grafických programech - Adobe Photoshop, Illustrator, Corel Draw

Re: Blender

Příspěvekod thor83 » 20. prosinec 2015 00:23

Tak mám vyrenderováno bohužel par chybiček se mi tam dostalo. Ale to asi na fb beztak nebude.Jen sem měl takovej nápad. :roll:
https://www.youtube.com/watch?v=c_lU23u5INg
Hodnocení: 0
Uživatelský avatar
thor83
 
Příspěvky: 373
Registrován: 17. říjen 2014 17:02
Bydliště: Aussick

Reputace: +47

Re: Blender

Příspěvekod Ravennka » 20. prosinec 2015 10:18

Imho fakt dobrý, kdyby to skončilo tím, že site under construction a už to tam čučelo a jenom tam bublala ta toxická břečka ;)
Hodnocení: 0
Uživatelský avatar
Ravennka
 
Příspěvky: 4351
Registrován: 14. červenec 2013 11:56

Reputace: +682

Re: Blender

Příspěvekod sedmicka7a » 31. prosinec 2015 16:07

Snažím se něco vytvořit podle tohohle tutorialu . Jenže se mi nedaří dokončit 6. krok, obrázky jsem tam vždy dávala jako svg importem, ale tímhle postupem se mi tam ten obrázek nechce zobrazit (je jen v properties - background), zkoušela jsem restartovat blender, nahrát obrázek v jiným formátu než jpg, ale pořád nic, netušíte někdo v čem je problém? :?
Hodnocení: 0
http://www.megapixel.cz/foto/106527
http://www.shutterstock.com/gallery-2703055p1.html
Uživatelský avatar
sedmicka7a
 
Příspěvky: 677
Registrován: 23. září 2014 16:37

Reputace: +69

Re: Blender

Příspěvekod thor83 » 31. prosinec 2015 18:04

Ono záleží na tom pohledu když tam nahraješ ten obrázek a máš tam nastaveno Axis front tak to normálně musí být vidět z Front Ortho pohledu. Když máš ten klasický 3d pohled tak dej klávesy 1 a 5 na Numpadu. Nahrávám normálně jpg ale jdou i vektory svg
Hodnocení: 0
Uživatelský avatar
thor83
 
Příspěvky: 373
Registrován: 17. říjen 2014 17:02
Bydliště: Aussick

Reputace: +47

Re: Blender

Příspěvekod sedmicka7a » 31. prosinec 2015 18:13

thor83 píše:Ono záleží na tom pohledu když tam nahraješ ten obrázek a máš tam nastaveno Axis front tak to normálně musí být vidět z Front Ortho pohledu. Když máš ten klasický 3d pohled tak dej klávesy 1 a 5 na Numpadu. Nahrávám normálně jpg ale jdou i vektory svg

Už ho tam mám super :) , děkuju :)
Hodnocení: 0
http://www.megapixel.cz/foto/106527
http://www.shutterstock.com/gallery-2703055p1.html
Uživatelský avatar
sedmicka7a
 
Příspěvky: 677
Registrován: 23. září 2014 16:37

Reputace: +69

Re: Blender

Příspěvekod thor83 » 31. prosinec 2015 18:25

Není zač když budeš chtít modelovat podle obrázku z boku tak pak dej X Axis right a klávesy 3 a 5
Hodnocení: 0
Uživatelský avatar
thor83
 
Příspěvky: 373
Registrován: 17. říjen 2014 17:02
Bydliště: Aussick

Reputace: +47

Re: Blender

Příspěvekod PavelK » 25. březen 2016 19:15

Ahoj,
začal jsem si trochu zbývat Blenderem a chtěl jsem se zeptat, jestli nevíte o nějakém povídání o používání materiálů.
Když si občas pustím nějaký tutorial, tak dotyčný člověk se v jedudnu chvíli přepne do Node Editoru a začne tam kouzlit a spojovat různé věci. A já na něj koukám a mohu jen opisovat podle něj, ale nevím proč se to tam děje.
Takže nevíte o něčem (pokud možno spíše v češině/slovenštině), kde by bylo popsáno, co dělají různé Sharedy, Color, Convertory, Textury, Inputy, .... u materiálů.
Díky.
Hodnocení: 0
PavelK
 
IP: 93.89.145.xx

Reputace: 0

Re: Blender

Příspěvekod PandaWild » 25. březen 2016 19:31

Hodnocení: 0
Uživatelský avatar
PandaWild
 
Příspěvky: 5505
Registrován: 22. listopad 2013 12:03
Bydliště: Most,Praha

Reputace: +1100

Re: Blender

Příspěvekod PavelK » 27. březen 2016 19:44

Díky,
podívám se na to.
Ale stejně to asi nejspíše skončí tak, že si budu muset nastudovat spíše anglický manuál k blenderu. Těch materiálů v češtině moc není a když jsou, jsou několik let staré.
Hodnocení: 0
PavelK
 
IP: 93.89.145.xx

Reputace: 0

Re: Blender

Příspěvekod Juraj » 20. květen 2016 20:22

thor83 píše:včera sem dostal takovej nápad na rychlovku renderoval sem to jako vždy 1920x1080 sample na 64 renderoval sem to přes Gpu pozadí je generované ne image ale je to hrozně rozmazaný
https://www.youtube.com/watch?v=-pTWttOEdGM nevím co s tím.Blender vše bes problémů.
Render dávám Mpeg format mpeg4 codec h.264

Nevím jestli je problém v Node editoru nebo v nastavení Renderu.Nebo málo samplů a kolik tak samplujete ?

Neviem, či a tým ešte zaoberáš, ale možno je problém v codecu. Animácie sa odporúča generovať ako jednotlivé obrázky a potom ich spojiť do video súboru a tam si už môže pohrať s nastaveniami codecov ;)
Hodnocení: 0
Uživatelský avatar
Juraj
 
Příspěvky: 67
Registrován: 1. únor 2015 15:50

Reputace: +5

PředchozíDalší

Zpět na O grafice nejen vektorové