Fraktály, fraktální grafika

O tvorbě grafiky (vektory, bitmapy, fraktály, 3D rendery) a různých grafických programech - Adobe Photoshop, Illustrator, Corel Draw

Re: Fraktály, fraktální grafika

Příspěvekod Martin » 31. říjen 2017 16:00

Ja to davam do png. A mam nastaveny pruhledny pozadi.
Hodnocení: 0
Martin
 
IP: 78.45.130.1xx

Reputace: 0

Re: Fraktály, fraktální grafika

Příspěvekod Fauren » 31. říjen 2017 16:10

a jaký daváš zoom a scale aby to mělo kvalitu a zaroven ne moc času ja jsem tedka na 0.5 zoom a 80 scale, velikost 4200x2969 density 2000 0.2 a to poslední 1 ... a dělá se mi to 20h .. asi fraktály nebudou nic pro mé možnosti :|
Hodnocení: 0
Fauren
 
Příspěvky: 133
Registrován: 27. září 2017 17:42

Reputace: 0

Re: Fraktály, fraktální grafika

Příspěvekod Martin » 31. říjen 2017 17:12

Zoom tak 1-1,5 scale pak podle potreby, vetsinou tak do 20. S Filter radius a oversample jsem nehejbal, takze 0,4 a 2.
20hodin je fakt nejak mo, Co mas za procesor? V nastaveni jde nastavit pocet jader pouzitych na renderovani.
Hodnocení: 0
Martin
 
IP: 78.45.130.1xx

Reputace: 0

Re: Fraktály, fraktální grafika

Příspěvekod Fauren » 31. říjen 2017 17:15

mám všechna 4 jádra na to ... ale je pravda, že mám notas a ne stolní počítač no... :roll: mám AMD A8-7100 Radeon R5
Hodnocení: 0
Naposledy upravil Fauren dne 31. říjen 2017 17:26, celkově upraveno 1
Fauren
 
Příspěvky: 133
Registrován: 27. září 2017 17:42

Reputace: 0

Re: Fraktály, fraktální grafika

Příspěvekod Fauren » 31. říjen 2017 17:24

jak jsem tam mel zoom 1,5 tak 50h
Hodnocení: 0
Fauren
 
Příspěvky: 133
Registrován: 27. září 2017 17:42

Reputace: 0

Re: Fraktály, fraktální grafika

Příspěvekod Martin » 31. říjen 2017 17:38

Tak to je mazec, ja mam prave taky ntb, ale je fakt ze kdyz jsem ho kupoval, tak jsem s fraktalama pocital, takze jsem vzal v ty dobe asi nejsilnejsi i7. Ale uz je to taky 5let :D
Hodnocení: 0
Martin
 
IP: 78.45.130.1xx

Reputace: 0

Re: Fraktály, fraktální grafika

Příspěvekod Fauren » 31. říjen 2017 17:43

jo jak to tak vidím tak jsem neměl dávat ten svůj stolní komp mladšímu brachovi:D tedka to na nem zkouším jenže ho solidně zapral různýma blbostma
Hodnocení: 0
Fauren
 
Příspěvky: 133
Registrován: 27. září 2017 17:42

Reputace: 0

Re: Fraktály, fraktální grafika

Příspěvekod Fauren » 31. říjen 2017 17:59

tedka jsem to dokazal stáhnout na 2500x2500 na density 2000 ... zoom 1,2 scale 50 na 3h, ale níže už se asi nedostanu... když zvětším obrázek tak se už nehnu no..
Hodnocení: 0
Fauren
 
Příspěvky: 133
Registrován: 27. září 2017 17:42

Reputace: 0

Re: Fraktály, fraktální grafika

Příspěvekod AkuraPare » 20. leden 2018 12:27

Fauren píše:a jaký daváš zoom a scale aby to mělo kvalitu a zaroven ne moc času ja jsem tedka na 0.5 zoom a 80 scale, velikost 4200x2969 density 2000 0.2 a to poslední 1 ... a dělá se mi to 20h .. asi fraktály nebudou nic pro mé možnosti :|


tady na foru se vůbec neptej,
nikdo ti rozdíl mezi scale a zoom neprozradí, jsou to EXPERIMENTÁTOŘI :D

scale/zoom jsou, jak již jejich pojmenování napovídá, pouze nástroje k přiblížení/zvětšení. osobně jsem nikdy neměl potřebu mít zoom nastaven jinak než na =1, ale někoho to může zdržovat a většinou si vystačíš bohatě i se zoom =0. logika je jasná a velmi jednoduchá - scale/zoom = 20/0 je totéž jako scale/zoom =10/1 nebo scale/zoom =5/2, jen 4x (resp. 16x) méně kvalitní a právě zde je zakopaný pes. proč 4x (16x) se mě neptej, nechci to rozvádět, ale je to tak a můžeš si to ověřit časem potřebným k dokončení renderu při stejných ost. nastaveních (především quality/density - název záleží na verzi programu, ale je to totéž).

teď k tomu zakopanému psu - pokud máš nastavení scale/zoom např. = 10/1 a renderuješ s quality/density = 1000 (méně bych opravdu nedoporučoval ani pro testovací náhled na displayi) JE TO TOTÉŽ, jako kdybys měl nastavenu kvalitu renderu na =4000 při zoom =0! jednoduše proto, že již v zákl. nastavení máš v zoom =1 zakodovánu 4x vyšší kvalitu renderu.

uznávám, je to poněkud nepřehledné, ale takto to chlapci navrhli a jakmile ti dojde, o co jde, je to vlastně jasné. scale/zoom ovlivňují kvalitu náhledu, ale zoom navíc ovlivňuje nastavení renderu a uvádět nastavení quality/density bez nastavení zoom nemá v podstatě vypovídací hodnotu.

ke tvému poslednímu příkladu: "2500x2500 na density 2000 ... zoom 1,2 scale 50 na 3h" - dovoluji si tvrdit, že když nastavíš zoom =0 a odpovídajícím způsobem zvýšíš scale, pak se ti to bude renderovat stejně dlouho a do stejné výsledné kvality renderu při quality/density =10000.

p.s.: rendery jako 8000x6000 nebo více jsem vždy nastavoval při zoom =1 na maximalistické quality =20000, takže 3 hodiny opravdu nejsou u apophysisu žádný čas. některé větší rendery po stripech trvaly TÝDNY (míněno 24/7 nepřetržitého výpočtu). pokud nevydržíš čekat na render zanedbatelné 3h, věnuj se vektorům nebo programování shaderů.
Hodnocení: 0
AkuraPare
 
Příspěvky: 10
Registrován: 29. červenec 2017 13:03

Reputace: +1

Re: Fraktály, fraktální grafika

Příspěvekod Lenka » 28. březen 2018 08:00

Poslušně hlásím, že jsem zkoušela kde co a pokorně se vracím k Texigenu, protože v některejch aspektech je prostě nejlepší. (Netvrdím, že ve všech a 3d nedělá vůbec - ale na mandelbrota je pro mě první volba).
Hodnocení: 0
Slyším symfonii, ale neumím noty a nemám hlas. Vidím do jiných dimenzí, ale ruce jsou zchromlé a procesor nestíhá. Aneb kdybyste viděli to, co vidím já, tak vám z toho hrábne.
Uživatelský avatar
Lenka
 
Příspěvky: 3975
Registrován: 11. březen 2014 14:56
Bydliště: Bojov, Čisovice-Bojov, Střední Čechy

Reputace: +277

Předchozí

Zpět na O grafice nejen vektorové