tvorba vektorové grafiky

O tvorbě grafiky (vektory, bitmapy, fraktály, 3D rendery) a různých grafických programech - Adobe Photoshop, Illustrator, Corel Draw

Re: tvorba vektorové grafiky

Příspěvekod Anika » 5. březen 2015 19:15

Někdy to bohužel dělá chyby. Další možnost je otevřít svg v gimpu (nebo jiném editoru, který umí otevřít svg) a uložit jako png, nebo exportovat pdf, to otevřít v gimpu a přeuložit, chce to experimentovat.
Hodnocení: 0
Uživatelský avatar
Anika
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 11. červenec 2013 18:40

Reputace: +250

Re: tvorba vektorové grafiky

Příspěvekod maka » 5. březen 2015 19:25

Jo díky... říkal jsem si, kde jsem udělal chybu...
Inkscape >pdf, gimp pdf>jpg ... a obrázek už je bez chyby :) snad to tak bude fungovat vždy ... ptž časově to vyjde na stejno, když to png stejně musím převést na jpg v gimpu.
Hodnocení: 0
maka
 
Příspěvky: 39
Registrován: 18. březen 2014 21:14

Reputace: 0

Re: tvorba vektorové grafiky

Příspěvekod kelley » 6. březen 2015 13:54

Nevím jestli to pomůže (berte to jen jako tip), ale už je venku Inkscape verze 0.91, třeba nějaké chyby exportu opravili...
Hodnocení: 0
Blog o tom, co mě momentálně baví - tanec, turistika, fotografování, hudba... http://milpal.cz
Uživatelský avatar
kelley
 
Příspěvky: 254
Registrován: 8. červenec 2014 11:48
Bydliště: Brno

Reputace: +12

Re: tvorba vektorové grafiky

Příspěvekod maka » 17. březen 2015 20:10

Funguje Vám v nové verzi ten script (na export do AI EPS - tedy s gradienty?) Mě to hází chybu... Traceback (most recent call last):
File "aieps_output.py", line 17, in <module>
from inkex import uuconv, unittouu
ImportError: cannot import name uuconv

Neví někdo co to znamená a zda to lze opravit?
Hodnocení: 0
maka
 
Příspěvky: 39
Registrován: 18. březen 2014 21:14

Reputace: 0

Re: tvorba vektorové grafiky

Příspěvekod PandaWild » 17. březen 2015 22:18

Důvod je nekompatibilní verze Pythonu v nové verzi. Oprava spočívá v tom, že se ze staré instalace programu použije soubor inkex.py a nakopíruje se do nové instalace.
Hodnocení: 0
Uživatelský avatar
PandaWild
 
Příspěvky: 5502
Registrován: 22. listopad 2013 12:03
Bydliště: Most,Praha

Reputace: +1098

Re: tvorba vektorové grafiky

Příspěvekod maka » 17. březen 2015 22:52

Super funguje. Díky moc :)
Hodnocení: 0
maka
 
Příspěvky: 39
Registrován: 18. březen 2014 21:14

Reputace: 0

Re: tvorba vektorové grafiky

Příspěvekod kelley » 18. březen 2015 07:04

To by mě zajímalo, jestli je tohle za ty peníze legální... :?: http://aukro.cz/adobe-illustrator-cs2-for-windows-ver-eng-i5185802528.html
Hodnocení: 0
Blog o tom, co mě momentálně baví - tanec, turistika, fotografování, hudba... http://milpal.cz
Uživatelský avatar
kelley
 
Příspěvky: 254
Registrován: 8. červenec 2014 11:48
Bydliště: Brno

Reputace: +12

Re: tvorba vektorové grafiky

Příspěvekod PandaWild » 18. březen 2015 07:20

Určitě není. Prodejce (Polák) prodává jen poslání klíče emailem a prodal to už několikrát. I jiné programy už takto prodal vícekrát. Nevěřím že by měl těch klíčů tolik a že by to byly legální převody licence přes Adobe.
Hodnocení: 0
Uživatelský avatar
PandaWild
 
Příspěvky: 5502
Registrován: 22. listopad 2013 12:03
Bydliště: Most,Praha

Reputace: +1098

Re: tvorba vektorové grafiky

Příspěvekod PandaWild » 27. srpen 2015 08:11

Dotaz pro vektoristy - jak prosím řešíte tento typ grafiky, kdy vyplněná obrysová čára zasahuje do objektu, ale není tam uzavřená? Nejjednodušší by bylo použít vyplněnou otevřenou křivku, ale tu fotobanky zakazují. Dřív jsem to řešil tak, že jsem nakreslil vnější obrysy a pak přidal vnitřní čáry, jako pokračování. Těžko se to navazovalo a mohlo to být poznat. Tak to teď kreslím jako 2 stejné objekty přes sebe, jeden výplň bez obrysu a druhý přes něj jen samostatná neuzavřená čára bez výplně. Což také není ideální, špatně se to pak upravuje. Není nějaká lepší možnost?
Přílohy
obrys.gif
obrys.gif (6.51 KiB) Zobrazeno 854 krát
Hodnocení: 0
Uživatelský avatar
PandaWild
 
Příspěvky: 5502
Registrován: 22. listopad 2013 12:03
Bydliště: Most,Praha

Reputace: +1098

Re: tvorba vektorové grafiky

Příspěvekod M4estr0 » 27. srpen 2015 08:49

Jestli to chápu správně, tak stačí pouze všechny tahy (obrysy) převést - "Objekt > Cesta > Obrysy tahu" a máš to jako uzavřenou cestu.
Hodnocení: 0
M4estr0
 
Příspěvky: 8
Registrován: 27. srpen 2013 14:10

Reputace: 0

PředchozíDalší

Zpět na O grafice nejen vektorové

cron