Fotky pro registraci - neúspěšné

Místo pro ty, kteří se rozhodují zda zkusit prodávat své fotografie / ilustrace na fotobankách a potřebují posoudit, zda jsou na to jejich práce (fotky, ilustrace) vhodné - stačí uvést odkaz na portfolio/galerii. Případně pokud potřebují vybrat z portfolia 10 nejlepších kousků pro vstupní test na Shutterstock.

Fotky pro registraci - neúspěšné

Příspěvekod Markéta » 3. červenec 2013 06:06

Dobrý den,
chtěla bych Vás poprosit o Váš názor na fotky,které jsem zasílala fotobance k registraci,ale neúspěšně. Jsem začátečník,prostě ráda fotím a strašně ráda bych fotky i dále někde uplatnila...
Upravování fotek ve photoshopu jsem zkoušela,ale výsledek se mi nelíbí,je nepřirozený (zatím to prostě neumím dobře),proto mi přijde lepší nahrát fotky tak jak jsou vyfocené ve skutečnosti,protože si je každý grafik, dokáže upravit kvalitně a rychle sám...
V albu je deset fotek k registraci a ještě tři,na které bych chtěla znát pohled druhých,kteří tomu rozumí..
Tady je odkaz http://marketabarborikova.rajce.idnes.cz/Fotobanka/
Moc Vám děkuji za Váš názor.
Markéta
Hodnocení: 0
Markéta

Reputace: 0

Re: Fotky pro registraci - neúspěšné

Příspěvekod tereez » 3. červenec 2013 09:06

zkus vyfotit něco jinýho než jen mazlíčky - to vyfotí snad naprosto každej, kdo začíná, ale kupní síla není tak velká, aby se fotobankám vyplatilo mít v kolekci každýho Azora a Mourka :)
moje laický postřehy (nahrávám spíš ilustrace):
u kočky je vidět, že buď byla zaprášená kočka nebo objektiv, to se dá v PS napravovat klonovacím štětcem (výborná věc, určitě se podívej někam na tutoriály, jak s tím pracovat)
druhá kočka divně zaostřená, pravá půlka obrázku je rozmazaná, i když by až tak bejt neměla
třetí pejsek pěknej, jen kompozice mi nepřijde úplně 100%
čtvrtá kočka - ač mazlíček, tak pěknej námět na fotku, ale bílá je málo bílá a látka špinavá (zase by to spravil klonovací štětec), možná i expozici posunout o trochu vejš