jak vyplnit property release pro dreamstime

Místo pro ty, kteří se rozhodují zda zkusit prodávat své fotografie / ilustrace na fotobankách a potřebují posoudit, zda jsou na to jejich práce (fotky, ilustrace) vhodné - stačí uvést odkaz na portfolio/galerii. Případně pokud potřebují vybrat z portfolia 10 nejlepších kousků pro vstupní test na Shutterstock.

jak vyplnit property release pro dreamstime

Příspěvekod Vašek » 17. červenec 2013 18:43

Zdravím,
tohle téma už se tu párkrát naťuklo, ale se dvěma kolonkami si nejsem jistý.
Stáhl jsem si originál dokument pro dreamstime a když to beru od vrchu tak nevím co napsat do kolonky 2 a 3. U dvojky mám zato že chtějí napsat lokalitu, ale vzhledem k tomu že tento property release potřebuji na vektor postavy který jsem vytvořil podle fotografie tak netuším co bych tam psal.
Taky by mě zajímalo jestli je potřeba pro každou ilustraci tisknou, vypisovat a skenovat nový dokument, nebo jednoduše ofotit jednou prázdný a zbytek pořešit v počítači, řeší to na dreamu někdo?
Díky za info.
Hodnocení: 0
Vašek

IP: 90.180.26.xx

Reputace: 0

Re: jak vyplnit property release pro dreamstime

Příspěvekod Hamin » 18. červenec 2013 07:32

Já si vzpomínám, že také po mě chtěli na DT Property release, na vektor, který jsem vytvořil podle své fotografie. Stačilo ale do modulu kam uploaduješ PR onu fotografii uploadovat (i klidně malé rozlišení) a při submitu daného vektoru, jsem v okénku, kde vybíráš uploadovaný PR, zaklikl tuto fotku. Takto jim to normálně stačilo.
Nikon D7100, Sigma 17-55 f2.8 OS HSM, Sigma APO EX DG 70-200 f2.8 MACRO II, AF-S Nikkor 35mm f1.8, Nikkor AF D Micro 60mm f2.8, Flash SB-700, Softbox 60x60 for SB flash
Hamin

Reputace: +85

Re: jak vyplnit property release pro dreamstime

Příspěvekod Vašek » 27. červenec 2013 21:44