má pro mě cenu zkusit fotobanky?

Místo pro ty, kteří se rozhodují zda zkusit prodávat své fotografie / ilustrace na fotobankách a potřebují posoudit, zda jsou na to jejich práce (fotky, ilustrace) vhodné - stačí uvést odkaz na portfolio/galerii. Případně pokud potřebují vybrat z portfolia 10 nejlepších kousků pro vstupní test na Shutterstock.

má pro mě cenu zkusit fotobanky?

Příspěvekod janapechlatova » 10. leden 2018 19:23

Dobrý den,
chtěla bych vás poprosit o názory. Jsem fotografka a profesně se mi daří, jen jsem si vytížeností zhoršila zdraví a nadále nevím, kolik času budu moci trávit dlouhým focením klientů. Proto hledám alternativy... Mám jich více, takových, o nichž vím, že s mým rukopisem půjdou. Další, pro mě naprosto neznámou (kamarádka mi vnukla nápad) jsou právě fotobanky. Je to pro mě naprosto neznámý směr a tak jsem četla, co se dalo. Většinou se psalo o tom, jak lidé sejdou z toho, co je baví a fotí to, co se prodá. Jinak není taková šance... Myslíte, že je to pravda? (mluvím o případech, kdy koníčkem je ne zcela reklamní fotografie). Je šance výdělku i s méně nabízenými fotografiemi a s "jednotným" námětem? Nebo byste mi doporučili neztrácet tím s takovými fotografiemi čas?
Mé portfolio najdete na: https://www.facebook.com/Photography.Jana.Pechlatova/
Děkuji moc za názory, vážím si jich.
Hodnocení: 0
janapechlatova

IP: 82.117.139.1xx

Reputace: 0

Re: má pro mě cenu zkusit fotobanky?

Příspěvekod castyhost » 10. leden 2018 19:35

myslim, ze pro fotobanky je tvy prace skoda, kupujici to neoceni, sezere to cas, nejakej navrat pri portfoliu kdyz zacnes dnes bude za dva tri roky a budes tam muset nallit 2-3tis fotek

delej radej workshopy, nebo takovyho viz "navolnenoze" neco pro zbohatliky s drahejma fotakama
castyhost

IP: 92.240.163.2xx

Příspěvekod janapechlatova » 10. leden 2018 19:40

Děkuju... tušila jsem to a proto jsem se ptala... tím, že s tím nemám zkušenosti, těžko se to odhaduje a energie nazbyt momentálně moc není...
janapechlatova