Posouzení fotek

Místo pro ty, kteří se rozhodují zda zkusit prodávat své fotografie / ilustrace na fotobankách a potřebují posoudit, zda jsou na to jejich práce (fotky, ilustrace) vhodné - stačí uvést odkaz na portfolio/galerii. Případně pokud potřebují vybrat z portfolia 10 nejlepších kousků pro vstupní test na Shutterstock.

Posouzení fotek

Příspěvekod karelk » 1. prosinec 2015 23:05

Zdravím všechny diskutující,
Už víc než měsíc studuju fórum a stránky, nahrávám fotky na Fotolii, Dreamstime, Bigstock, 123rf a v posledním týdnu i SS. Podotýkám, že focení a fotobanky mám (a plánuju mít) jen jako hobby a příležitostný přivýdělek, spíš však jako motivaci k dalšímu focení a zdokonalování.

Moje práce s nahráváním do fb pomalu nese nějaké ty plody (2 nákupy na Fotolii, 3 nákupy na SS). Ve fotobankách mám průměrně 20-30 fotografií, čekám na schválení dalších. Odkazy na portfolia níže:

Často se tu píše, že mezi vstupem do fotobank a reálným výdělkem je dlouhá cesta (časová? počet fotek? trpělivost?), a tak se ptám - jak dlouhá ta cesta je :)? Má smysl cílit na portfolio o cca stovce fotek (to je můj cíl tak do 3 měsíců)? Jsou fotky, které mi schválili do fb konkurenceschopné, nebo s nima žádné (velké) divadlo neudělám? (zkouším teď hodně textury a začínám s nějakými produktovými fotkami)

Díky za názory
Hodnocení: 0
karelk

Reputace: +3

Re: Posouzení fotek

Příspěvekod PandaWild » 1. prosinec 2015 23:11

Konkurence schopné je vždy všechno co přijmou, protože zákazníci jsou různí, mají různé potřeby a tak si vždy všechno najde nějaké odběratele. Tohle portfolio si myslím že je dobrý solidní střed. První mezník bývá první výplata, což bude nejspíš na ShutterStock do 3 až 4 měsíců s portfoliem kolem 100.
PandaWild

Reputace: +1516

Příspěvekod majo4688 » 1. prosinec 2015 23:16