prosím o názor

Místo pro ty, kteří se rozhodují zda zkusit prodávat své fotografie / ilustrace na fotobankách a potřebují posoudit, zda jsou na to jejich práce (fotky, ilustrace) vhodné - stačí uvést odkaz na portfolio/galerii. Případně pokud potřebují vybrat z portfolia 10 nejlepších kousků pro vstupní test na Shutterstock.

prosím o názor

Příspěvekod zulinek » 21. květen 2015 19:46

Dobrý den všem, na fotobankách jsem začátečník, ale mám v tom někde velkej guláš co jedna vezme druhá ani náhodou, přiznám se že fotím pro radost, jsem samouk, když se mi něco líbí tak to tam zkusím poslat. Říkám si, že se třeba dozvím jestli je to technicky dobrý nebo ne :) % zamítnutí mám asi hodně vysoký :)
ale chtěla jsem se zeptat v tomto odkazu : http://jirousovamarcela.rajce.idnes.cz/Fotobanky
ty první 2 neprošly (technicky špatný) co myslíte ty ostatní mají někde vůbec šanci?
nějak nevím co dělám špatně... někdy mám pocit že to nemůže projít a ono jo a naopak...,
moc díky
Hodnocení: 0
zulinek

IP: 85.70.51.2xx

Reputace: 0

Re: prosím o názor

Příspěvekod artus » 21. květen 2015 20:00

prvé 2 foto, čo neprešli....focus, noise, light. Používaš malú hĺbku ostrosti, potom máš veľa záberu neostrého. Ono by to ani nevadilo, ale nie pri hocijakom zábere.
Dieťa by bolo ok, ale vyhodia to kvôli neostrosti a asi aj svetlu.
Otriasajúci sa peso, detto...malá hĺbka ostrosti, šum
Dvaja psíci...bolo by ok, ale možno to vyhodnotia ako zlý crop a tiež to nie je úple ostré + šum
1. včielka...neostré (malá hĺbka), šum, svetlo
2. včielka...focus, šum, svetlo

Ale treba to jednoduho poslať a uvidíš. Niekedy prijmú nečakane veci, ktoré dopredu odsúdiš. Alebo to vezme len niektorá fb. Skús, závisí aj od kontrolóra, nedá sa paušálne hodnotiť, čo určte prejde a čo nie.
artus

Reputace: +18

Re: prosím o názor

Příspěvekod zulinek » 21. květen 2015 20:19

Ahoj, moc díky.