Blender

O tvorbě grafiky (vektory, bitmapy, fraktály, 3D rendery) a různých grafických programech - Adobe Photoshop, Illustrator, Corel Draw

Re: Blender

Příspěvekod PandaWild » 10. květen 2018 16:20

Dobrý výtvor, to zabralo určitě hromady času. Podle stránek máš velmi široký záběr tvorby, pro Tebe jsou asi fotobanky jedině ztrátou času, co.
Hodnocení: 0
Uživatelský avatar
PandaWild
 
Příspěvky: 6272
Registrován: 22. listopad 2013 12:03

Reputace: +1547

Re: Blender

Příspěvekod meron » 10. květen 2018 17:12

no je pravda, že tohle trvalo mi trvalo docela dlouho, v podstatě 5 měsíců, ale to je taky tím, že jsem to dělal ve volném čase, když byla chuť, většinou teda hodinku dvě denně a to dost nepravidelně. Fotobanky jsou v poměru čas/výdělek pro mě asi dost ztrátou, ale spíš to beru tak, že když zkouším něco nového, tak se snažím to rovnou směřovat na fotobanky, než aby to zůstalo nevyužité. Fotobanky jsou spíš takový koníček.
+PandaWild Hodnocení: +1
meron
 
Příspěvky: 8
Registrován: 12. červen 2014 18:08

Reputace: +7

Re: Blender

Příspěvekod Painter » 11. květen 2018 06:14

Supr práce, hlavně mě pobavilo to kuře se zajícema kolem pasu a v pistoli. Super velikonoční téma. Je tohle na fotobankách, myslím že to by se mohlo dobře prodávat.
Hodnocení: 0
Painter
 
IP: 188.120.198.2xx

Reputace: 0

Re: Blender

Příspěvekod meron » 11. květen 2018 11:20

Díky, to kuře mělo být spíš vánoční téma :D dělal jsem to do této soutěže https://www.blenderguru.com/competition ... 17-results ale uvažuju, že jej nějak časem do fotobank zrecykluju
Hodnocení: 0
meron
 
Příspěvky: 8
Registrován: 12. červen 2014 18:08

Reputace: +7

Re: Blender

Příspěvekod Painter » 11. květen 2018 13:04

jj určitě nahraj, jen pozor na textury z textures.com ať nebloknou účet.
Hodnocení: 0
Painter
 
IP: 188.120.198.2xx

Reputace: 0

Re: Blender

Příspěvekod PandaWild » 11. květen 2018 15:04

Mě překvapilo zjištění, že Santa je ve skutečnosti převlečená ženská. Teda co se tu člověk nedozví! :shock:
santa.jpg
santa.jpg (35.04 KiB) Zobrazeno 693 krát
Hodnocení: 0
Uživatelský avatar
PandaWild
 
Příspěvky: 6272
Registrován: 22. listopad 2013 12:03

Reputace: +1547

Re: Blender

Příspěvekod meron » 11. květen 2018 15:56

Ne ne, tu ženskou jsem vyměnil nakonec za model Santy, ať to ještě trošku podtrhne, že se na obrázku mísí vánoce s velikonocemi :D není to ženská převlečená za Santu :D

Jinak s těma texturama by mě to zajímalo, jak to v praxi na fotobankách je. Samozřejmě vím, že člověk by měl používat pouze vlastními silami vytvořené textury, další zdoje apod. Nadruhou stranu nevěřím tomu, že zrovna ve 3D renderech to autoři nějak striktně dodržují a všechny textury si tvoří sami, pokud se jedná např. o nějakou texturu dřeva z textures.com, která je někde na nábytku v pozadí a netvoří dominantu obrázku, kde je jasně rozpoznat, že se jedná o konkrétní texturu z konkrétního serveru. Kolikrát při nastavování shaderů se stejně vzhled textur natolik změní, že nejde identifikovat konkrétní zdroj. A pochybuju, že po tomhle fotobanky nějak konkrétně jdou při těch kvantech obrázků, leda tak na udání.
Hodnocení: 0
meron
 
Příspěvky: 8
Registrován: 12. červen 2014 18:08

Reputace: +7

Re: Blender

Příspěvekod PandaWild » 11. květen 2018 18:13

A to udání je dost podstatný problém, protože lidé rádi potápějí konkurenci. Platí že "Nesmíte použít cizí materiál!" a pod tím maličkým písmem v závorce "...nebo to nesmí být poznat". Důležité je, zda je ta podobnost prokazatelná u případného soudu.
Hodnocení: 0
Uživatelský avatar
PandaWild
 
Příspěvky: 6272
Registrován: 22. listopad 2013 12:03

Reputace: +1547

Re: Blender

Příspěvekod ToM » 12. květen 2018 11:02

Už dělám pro fotobanky v podstatě skoro jen v Blenderu a v tomhle směru jsem raději dost paranoidní a všechno, tedy "úplně všechno" si dělám sám. Včetně textur. Je to vopruz a šíleně to zdržuje v práci. Místo abych si sedl a hned začal modelovat, texturovat.... musím zvednout zadek a jít fotit. Což je někdy i několikadenní zdržení. Plus následná úprava. Ale jistota je jistota.
Hodnocení: 0
ToM
 
IP: 93.91.49.1xx

Reputace: 0

Re: Blender

Příspěvekod PandaWild » 12. květen 2018 11:19

U některých textur může pomoct TexiGen (např. dřevo). Výhoda že textura je seamless.
Hodnocení: 0
Uživatelský avatar
PandaWild
 
Příspěvky: 6272
Registrován: 22. listopad 2013 12:03

Reputace: +1547

PředchozíDalší

Zpět na O grafice nejen vektorové