Blender

O tvorbě grafiky (vektory, bitmapy, fraktály, 3D rendery) a různých grafických programech - Adobe Photoshop, Illustrator, Corel Draw

Re: Blender

Příspěvekod meron » 13. květen 2018 19:08

Osobne jsem ohledne takovych veci taky radeji trochu paranoidni, ale myslim, ze spousta autoru to bude mit dost na haku. A hlavne pokud textura vylozene nerazi do oci, nejake prokazovani by bylo docela problematicke.I kdyz je pravda, ze pro fotobankovou tvorbu se casto bez texturovani clovek obejde uplne, nebo se tam neklade duraz na realny vzhled textur. V tom by asi zminovany TexiGen mohl byt zajimavou alternativou. Predpokladam, ze negeneruje textury, ktere by byly uplne to prave orechove pro tvoreni nejakych realistickych renderu, i kdyz samozrejme se muzu mylit, nikdy jsem jej nezkousel, jen tak nejak zde s fora mam povedomi o tom, ze existuje.
Hodnocení: 0
meron
 
Příspěvky: 8
Registrován: 12. červen 2014 18:08

Reputace: +7

Předchozí

Zpět na O grafice nejen vektorové