od admin » 8. leden 2019 15:57
Tak případ s kopírovačem se ještě trochu posunu!
Poté co kopírovači smazali jen těch 5 ilustrací, které jsem popsal, jsem to nechal plavat s tím, že až bude čas, tak vypíšu ty ostatní... mezi tím mi přišel dotazník od Adobe/Fotolia s tím abych napsal, jak jsem spokojený s výsledkem případu. Tak jsem jim dal nejhorší známku a napsal jsem, že na jiných fotobankách taková portfolia mažou....
A ejhle po 14 dnech zpráva z Adobe, že daný účet komplet smazali!
Jen by mě tak zajímalo, co se v takových případech stává s těmi penězi, co si tam dotyčný vydělal - když někdo platí falešnou kreditkou, tak to strhnou aoutorovi, ale když jim něco zbude, tak si to nechají - správně by podle mě měli buď vrátit financ kupujícímu (ale to by asi poškodilo jejich reputaci) a nebo autorovi originálů... ale to je moc velká utopie
No nic, ušetřili mi kluci práci, takže jsem spokojen.
Tak případ s kopírovačem se ještě trochu posunu!
Poté co kopírovači smazali jen těch 5 ilustrací, které jsem popsal, jsem to nechal plavat s tím, že až bude čas, tak vypíšu ty ostatní... mezi tím mi přišel dotazník od Adobe/Fotolia s tím abych napsal, jak jsem spokojený s výsledkem případu. Tak jsem jim dal nejhorší známku a napsal jsem, že na jiných fotobankách taková portfolia mažou....
A ejhle po 14 dnech zpráva z Adobe, že daný účet komplet smazali!
Jen by mě tak zajímalo, co se v takových případech stává s těmi penězi, co si tam dotyčný vydělal - když někdo platí falešnou kreditkou, tak to strhnou aoutorovi, ale když jim něco zbude, tak si to nechají - správně by podle mě měli buď vrátit financ kupujícímu (ale to by asi poškodilo jejich reputaci) a nebo autorovi originálů... ale to je moc velká utopie :)
No nic, ušetřili mi kluci práci, takže jsem spokojen.