Gabikaa1234 píše:Akurát mi napísali že mi účet pre nejaké porušenia zrušili. Nedalo sa mi vôbec prihlásiť stále mi vypísalo zé účet je obmedzený a mám kontaktovať podporu. Keď som písala na podporu aby mi ho aktivovali tak prišla odpoveď že som porušila nejaké podmienky ale ja neviem o ničom čo by som porušila. Išlo totiž o kúpu cez inzerát a predávajúci mi povedal že mu mám poslať peniaze cez toto. Tak som teda založila účet narýchlo a z karty poslala peniaze. Tie tam hned prišli tak som ešte napísala že už je to poslané. Na druhý deň som chcela pozrieť čo sa s platbou deje ale už sa nedalo prihlásiť. Takže ani nijak dodatočne overiť nejaký občiansky alebo čokolvek. Teraz ked účet zablokovali, čo bude s tými peniazmi?
Těžko to bude ono, ale ještě mne napadlo, že při přihlašování se vlastně přihlašuješ dvakrát - vyplníš první - požadavek naběhne hned znovu znovu se přihlásíš a teprve se zeptají kam chceš poslat ověřovací kod - na mobil, nebo email - tam ale musíš zadat taky 6místný pin, který ti stabilně přidělili.
Email verification
Vážený/á Zdenka
Musíme si být jisti, že jste to vy, kdo se pokouší přihlásit k vašemu účtu Skrill.
Zde je váš ověřovací kód: 8x50h3
Pospěšte si! Vyprší za 15 minut.
Nezapomeňte, že budete také vyzváni k zadání svého 6místného PIN kódu.
Zůstaňte v bezpečí!
Skrill
Pokud nemáš ověřený mobil - tak tě to asi nepřihlásí. Já žádné transakce neprovádím - jen vybírám peníze, tak nemám s platbami zkušenosti. Spíš se divím, že ty peníze od tebe přijali, když účet nebyl evidentně dokončen. Taky zpřísnili vzhledem k neutěšené situaci.
[quote="Gabikaa1234"]Akurát mi napísali že mi účet pre nejaké porušenia zrušili. Nedalo sa mi vôbec prihlásiť stále mi vypísalo zé účet je obmedzený a mám kontaktovať podporu. Keď som písala na podporu aby mi ho aktivovali tak prišla odpoveď že som porušila nejaké podmienky ale ja neviem o ničom čo by som porušila. Išlo totiž o kúpu cez inzerát a predávajúci mi povedal že mu mám poslať peniaze cez toto. Tak som teda založila účet narýchlo a z karty poslala peniaze. Tie tam hned prišli tak som ešte napísala že už je to poslané. Na druhý deň som chcela pozrieť čo sa s platbou deje ale už sa nedalo prihlásiť. Takže ani nijak dodatočne overiť nejaký občiansky alebo čokolvek. Teraz ked účet zablokovali, čo bude s tými peniazmi?[/quote]
Těžko to bude ono, ale ještě mne napadlo, že při přihlašování se vlastně přihlašuješ dvakrát - vyplníš první - požadavek naběhne hned znovu znovu se přihlásíš a teprve se zeptají kam chceš poslat ověřovací kod - na mobil, nebo email - tam ale musíš zadat taky 6místný pin, který ti stabilně přidělili.
Email verification
Vážený/á Zdenka
Musíme si být jisti, že jste to vy, kdo se pokouší přihlásit k vašemu účtu Skrill.
Zde je váš ověřovací kód: 8x50h3
Pospěšte si! Vyprší za 15 minut.
Nezapomeňte, že budete také vyzváni k zadání svého 6místného PIN kódu.
Zůstaňte v bezpečí!
Skrill
Pokud nemáš ověřený mobil - tak tě to asi nepřihlásí. Já žádné transakce neprovádím - jen vybírám peníze, tak nemám s platbami zkušenosti. Spíš se divím, že ty peníze od tebe přijali, když účet nebyl evidentně dokončen. Taky zpřísnili vzhledem k neutěšené situaci.