od PandaWild » 5. leden 2017 19:39
Má malá zkušenost: Na začátku 2016 jsem si vytvořil portfolio na FineArtAmerica. Zpočátku asi 3 měsíce jsem byl dost aktivní - obrázky jsem intenzivně propagoval na sítích Facebook, Twitter, Google+ a Pinterest. Fotobanka tam na to má přímo prostředky, tak je to tam snadné. Facebook a Google nebyl moc k ničemu, ale po zveřejnění na Twitter nebo Pinterest bylo vidět jak rychle naskakovala počítadla zobrazení a návštěv. Kromě toho jsem hodně lajkoval a komentoval cizí obrázky, rostly počty followerů a návštěvy.
Přes značnou návštěvnost a sledovanost se stále nic neprodávalo, jen jedna pohlednice za $2. Takže jsem to pak už nechal plavat. Zajímavější prodeje jsem tam měl teprve až v druhé půlce roku 2016, to se začalo celkem dobře prodávat. Přestože propagaci jsem už dávno nedělal a moc nevěřím, že by prodeje byly následkem propagace ze začátku roku.
Tedy - za mne si myslím, že propagace na sociálních sítích nemá moc smysl, protože tam se oslovují nesprávní lidé, kteří nebudou kupci. Fotobanky dělají kvalitnější propagaci na správných místech, vždyť to je jejich hlavní práce.
Má malá zkušenost: Na začátku 2016 jsem si vytvořil portfolio na FineArtAmerica. Zpočátku asi 3 měsíce jsem byl dost aktivní - obrázky jsem intenzivně propagoval na sítích Facebook, Twitter, Google+ a Pinterest. Fotobanka tam na to má přímo prostředky, tak je to tam snadné. Facebook a Google nebyl moc k ničemu, ale po zveřejnění na Twitter nebo Pinterest bylo vidět jak rychle naskakovala počítadla zobrazení a návštěv. Kromě toho jsem hodně lajkoval a komentoval cizí obrázky, rostly počty followerů a návštěvy.
Přes značnou návštěvnost a sledovanost se stále nic neprodávalo, jen jedna pohlednice za $2. Takže jsem to pak už nechal plavat. Zajímavější prodeje jsem tam měl teprve až v druhé půlce roku 2016, to se začalo celkem dobře prodávat. Přestože propagaci jsem už dávno nedělal a moc nevěřím, že by prodeje byly následkem propagace ze začátku roku.
Tedy - za mne si myslím, že propagace na sociálních sítích nemá moc smysl, protože tam se oslovují nesprávní lidé, kteří nebudou kupci. Fotobanky dělají kvalitnější propagaci na správných místech, vždyť to je jejich hlavní práce.