od Neznamy » 23. květen 2020 14:24
Pořádně si přečti co psal castyhost. Naznačil ti, že by rád kupující věděl kde ta budova je. V klíčovýh slovech pouze Evropa. A co takhle ČR (nebo jiný stát), kraj, jaký je to architektonický sloh, čím se to místo vyznačuje, atd.
Klíčová slova máš obecně napsaná fakt mizerně. Koukal jsem asi na 4 fotky, a u každé bylo něco co na té fotce není. Třeba tohle:
https://www.shutterstock.com/image-phot ... 1704964861Kde najdu oceán, řeku, město? V klíčových slovech jo, ale na fotce vážně ne. A když už je na asfaltu nápis stop, proč není na tom založena ta fotka? Kdybys kladl důraz na ten nápis stop (a takhle nepovedeně ho neoříznul), tak hned máš koncept - může to někdo koupit pro ilustraci článku o bezpečnosti na silnici, o přednosti v jízdě na křižovatkách, možná k článku o pojištění auta apod. Ale takhle jak to máš ty? K čemu ta fotka je? Zamysli se nad tím, kdo by tu fotku měl koupit, k čemu by se mu hodila. Vypadá to, že to nevíš ani ty sám podle nic neříkajících klíčových slov. Popisná klíčová slova jsou k ničemu, důležité je téma té fotky, co ta fotka má ilustrovat.
Takže vezmi dron, nafoť křižovatku shora tak, aby byl hlavním tématem nápis stop. Samozřejmě tam musí být prozrazený i zbytek křížících se silnic. V nejlepším případě můžeš zachytit i projíždějící auto (já bych udělal dlouhým časem aby bylo auto máznuté, což nevím zda s dronem jde). Při popisu fotky klaď důraz na bezpečnost na silnici a přednost zprava, klíčová slova adekvátně tomu. A pak sleduj prodeje.
Na Shutterstocku jsem zadal klíčová slova "road safety" (neumím dobře anglicky, tak to možná není ideální spojení). A co jsem tam našel na první stránce dle relevance:
https://www.shutterstock.com/image-phot ... -227326327typově podobná fotka té tvé výše zmiňované s křižovatkou - nějaké dramatické mraky, silnice a stromy (popisná klíčová slova). Vzhledem k tomu, že je ve výsledcích na první stránce, tak určitě nějaké prodeje mít bude. A to nemá ještě ani pořádně napsaný titulek.
Klíčová slova (samozřejmě i fotka) mají být hlavně konceptuální - popisující nějaký koncept, myšlenku. Když někdo chce ilustrovat "silniční bezpečnost", rozhodně nehledá "Dramatic sunset with clouds shining through golden hour and beautiful golden light". Kupující většinou nevědí, jak nějaké téma ilustrovat, a proto hledají pomocí konceptuálních slov, a ne podle popisných.
Zkrátka a dobře, přemýšlej jako kupující. Od začátku (plánování fotky) až do konce (klíčová slova). S tou technikou co máš, bys měl prodávat o sto šest. Pozor, ta technika je jen prostředek, jak dosáhnout nějakého výsledku. Ale dron a povolení nemá každý, takže nemáš takovou konkurenci. Tak směle do toho.
[quote="castyhost"]z poslednich fotek me zaujalo tohle
https://www.shutterstock.com/image-photo/drone-above-stone-monument-road-trees-1190863018
nevim co to je, kde to je, jestli je to stary, mlady, restaurovany, pristupny...
vim ze to je v evrope, na kopci a fresh[/quote]
Pořádně si přečti co psal castyhost. Naznačil ti, že by rád kupující věděl kde ta budova je. V klíčovýh slovech pouze Evropa. A co takhle ČR (nebo jiný stát), kraj, jaký je to architektonický sloh, čím se to místo vyznačuje, atd.
Klíčová slova máš obecně napsaná fakt mizerně. Koukal jsem asi na 4 fotky, a u každé bylo něco co na té fotce není. Třeba tohle:
https://www.shutterstock.com/image-photo/dramatic-sunset-clouds-shining-through-golden-1704964861
Kde najdu oceán, řeku, město? V klíčových slovech jo, ale na fotce vážně ne. A když už je na asfaltu nápis stop, proč není na tom založena ta fotka? Kdybys kladl důraz na ten nápis stop (a takhle nepovedeně ho neoříznul), tak hned máš koncept - může to někdo koupit pro ilustraci článku o bezpečnosti na silnici, o přednosti v jízdě na křižovatkách, možná k článku o pojištění auta apod. Ale takhle jak to máš ty? K čemu ta fotka je? Zamysli se nad tím, kdo by tu fotku měl koupit, k čemu by se mu hodila. Vypadá to, že to nevíš ani ty sám podle nic neříkajících klíčových slov. Popisná klíčová slova jsou k ničemu, důležité je téma té fotky, co ta fotka má ilustrovat.
Takže vezmi dron, nafoť křižovatku shora tak, aby byl hlavním tématem nápis stop. Samozřejmě tam musí být prozrazený i zbytek křížících se silnic. V nejlepším případě můžeš zachytit i projíždějící auto (já bych udělal dlouhým časem aby bylo auto máznuté, což nevím zda s dronem jde). Při popisu fotky klaď důraz na bezpečnost na silnici a přednost zprava, klíčová slova adekvátně tomu. A pak sleduj prodeje.
Na Shutterstocku jsem zadal klíčová slova "road safety" (neumím dobře anglicky, tak to možná není ideální spojení). A co jsem tam našel na první stránce dle relevance:
https://www.shutterstock.com/image-photo/road-destination-unknown-227326327
typově podobná fotka té tvé výše zmiňované s křižovatkou - nějaké dramatické mraky, silnice a stromy (popisná klíčová slova). Vzhledem k tomu, že je ve výsledcích na první stránce, tak určitě nějaké prodeje mít bude. A to nemá ještě ani pořádně napsaný titulek.
Klíčová slova (samozřejmě i fotka) mají být hlavně konceptuální - popisující nějaký koncept, myšlenku. Když někdo chce ilustrovat "silniční bezpečnost", rozhodně nehledá "Dramatic sunset with clouds shining through golden hour and beautiful golden light". Kupující většinou nevědí, jak nějaké téma ilustrovat, a proto hledají pomocí konceptuálních slov, a ne podle popisných.
Zkrátka a dobře, přemýšlej jako kupující. Od začátku (plánování fotky) až do konce (klíčová slova). S tou technikou co máš, bys měl prodávat o sto šest. Pozor, ta technika je jen prostředek, jak dosáhnout nějakého výsledku. Ale dron a povolení nemá každý, takže nemáš takovou konkurenci. Tak směle do toho.