Znáte někdo MotionElements?

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Znáte někdo MotionElements?

Re: Znáte někdo MotionElements?

Příspěvek od castyhost » 17. únor 2021 20:07

ME uz bude prehlceny, jestli neni na vrcholu tak se k nemu blizi

Re: Znáte někdo MotionElements?

Příspěvek od shalom3 » 17. únor 2021 19:26

Nahráváte někdo na Motionelements? Poslední dobou je to na posmání. Teprve za několik dnů se v řadě případů vygenerují nějaké náhledy, někdy taky vůbec. U náhledů vektorů jsou barvy úplně zmršené. Na seznamu videí se zas v některých případech zobrazí jen cena, ale nikoli velikost (případně naopak), jindy zas chybí název souboru. Jsem z toho otrávená, protože poslední dobou jsou zde celkem slušné příjmy (např. za leden mi tam přibylo skoro 30 USD). No, ale těžko s tím něco dělat. I ta administrace je nějaká taková neohrabaná.....např. tam mají návod, jak vytvářet kolekce, ale vůbec to neodpovídá skutečnosti - tedy mně se aspoň nedaří kolekci vytvořit.

Re: Znáte někdo MotionElements?

Příspěvek od shalom3 » 15. září 2020 20:45

Navstevnik_3 píše:Ahoj,

po delsi dobe jsem koukal na ME a nahore mam hlasku:

Selling via Marketplace Subscription: Your value-added content (Images, GIFs produced from your video) is not available to our buyers via our Marketplace Subscription.

Nevite nekdo jestli jde jeste do toho programu prihlasit, nebo jsem neco prosvihl?

diky

Poohlédni se v Dashboardu v uživatelském účtu. Pokud tam nenajdeš nějaké tlačítko pro přihlášení do Marketplace, zkus napsat na podporu - docela komunikují. Já jsem se tam přihlásila hned někdy na začátku a proto nevím, jak to mají teď.

Re: Znáte někdo MotionElements?

Příspěvek od castyhost » 15. září 2020 18:50

psali mi z ME ze tam mam zbytecne levny maly rozliseni videi. Neco jsem tam mel i FRee jakoze podpora prodeje

cumil si po registraci muze stahovat zkomprimovany nahledy 640 x 360px a rozdavat neco navic zdarma nema ekonomicky smysl

Re: Znáte někdo MotionElements?

Příspěvek od Navstevnik_3 » 1. červen 2020 08:31

Ahoj,

po delsi dobe jsem koukal na ME a nahore mam hlasku:

Selling via Marketplace Subscription: Your value-added content (Images, GIFs produced from your video) is not available to our buyers via our Marketplace Subscription.

Nevite nekdo jestli jde jeste do toho programu prihlasit, nebo jsem neco prosvihl?

diky

Re: Znáte někdo MotionElements?

Příspěvek od shalom3 » 20. leden 2020 17:22

Je to vlevo nahoře - Artist - Sales. Tím se rozklikne stránka, kde napravo je marketplace payouts a nalevo toto. Myslím ale, že se do toho člověk nějak musel přihlásit, což jsem udělala. Prodeje počítají jednou za kvartál. V předchozích kvartálech jsem měla pár prodejů a výnos z toho tak kolem 10 dolarů. Poslední kvartál se zobrazoval až do konce roku s tím, že tam je 139 prodejů většinou videa. Nyní už se to ale nezobrazuje položkově, ale jako nějaké souhrnné údaje.
Tak jsem byla zvědavá, kolik to tentokrát vynese, když se prodeje více než 10x zvýšily. Velké zklamání, pouhých 18 USD - tj. v průměru 0,13 USD za kus.
Zobrazuje se tam nějaký postup výpočtu, ze kterého vůbec nejsem moudrá.

Re: Znáte někdo MotionElements?

Příspěvek od Tjava » 20. leden 2020 15:38

shalom3 píše:...v režimu Global Content+ Program Payouts. ....
Kde vidíš ten Global Content+ Program Payouts?

Re: Znáte někdo MotionElements?

Příspěvek od Tjava » 20. leden 2020 15:35

shalom3 píše:Nahlédla jsem zas jednou po nechutně dlouhé době do Motionelements. Celkem mne překvapilo, že se tam za aktuální čtvrtletí objevilo nesrovnatelně více prodejů v režimu Global Content+ Program Payouts. Dosud se mi tam generovalo tak max 10 prodejů za čtvrtletí, vždycky se to vyčíslí jako nějaká celková částka. Jak je to počítáno, to mi vůbec není jasné. Jsem tedy zvědavá, na jakou částku se to vyšplhá v posledním čtvrtletí. Chci se jen optat, narostly někomu z vás za toto čtvrtletí také prodeje oproti dřívějšku?

nie skôr klesli

Re: Znáte někdo MotionElements?

Příspěvek od shalom3 » 12. prosinec 2019 10:23

Nahlédla jsem zas jednou po nechutně dlouhé době do Motionelements. Celkem mne překvapilo, že se tam za aktuální čtvrtletí objevilo nesrovnatelně více prodejů v režimu Global Content+ Program Payouts. Dosud se mi tam generovalo tak max 10 prodejů za čtvrtletí, vždycky se to vyčíslí jako nějaká celková částka. Jak je to počítáno, to mi vůbec není jasné. Jsem tedy zvědavá, na jakou částku se to vyšplhá v posledním čtvrtletí. Chci se jen optat, narostly někomu z vás za toto čtvrtletí také prodeje oproti dřívějšku?

Re: Znáte někdo MotionElements?

Příspěvek od shalom3 » 22. srpen 2019 10:47

Tak mi dnes dorazil mail od Motionelements. Mám z toho dost divný pocit. Vytvoří jediný typ předplatného s neomezeným stahováním. Připojte případně své postřehy.

GCP: Marketplace Subscription Changes for your Immediate Attention

Thank you for working with us to support our buyers through their content needs.
Worldwide - accessing needed products and services through way of a Subscription is gaining traction - and we need to evolve our Subscription product for it to remain a good fit for our customers.
Winning more customers by keeping it Simple

We’ve noted a higher Lifetime value (LTV) and return rate to our marketplace from our current Subscription users - our user data shows that the return rate of a happy user who uses all our media-types is four times that of other users.
What is the new Marketplace Subscription Plan?

It is a plan structured to help our users save time and prevent decision fatigue.

From Oct 2019, we will offer only 1 Subscription Plan to users
It is an All-Media-Types-in-One Subscription that encourages cross media type use
Annual payment only
With unlimited downloads
With these changes, we want to make it easier for the buyer to find our product useful.

Appealing to even more non-traditional buyers

Subscription Buyers are typically newer users that are price sensitive or with great need for content.

For pre-launch, the lower pricing of US$198 annually (benchmarking current market rate) will apply only for Early Bird subscribers - for as long as they keep their subscriptions.
Our Subscription Plan is targeted to gradually increase in accordance with market rates to ~US$498 annually.
Maintaining our 50/50 revenue split with artists as always

Artists will receive 50% of the net revenue as always. Of the revenue collected from each subscriber, we will apportion to our artists in as fair a method as possible, using the “subscriber allotment” method.

The working concept is that the revenue earned from each subscriber will go toward paying for the specific content that they actually download. We will combine all of such use by each subscriber, and assign 50% of the net revenue to artists whose content subscribers downloaded that month.

Subscribers in their usage of the Subscription; will be bound by Certain Restrictions which governs the way they utilise our site. It is a breach of our website Terms of Use to utilize manual or automated software / scripts or bots, to mass download content, or to mass download content with the intention to copy or distribute in any form. Subscribers found in breach of any terms of use will have their account immediately terminated to protect our creator community.

A points based system will be used to calculate subscriber allotment for each download:-

Video Template: 75 points
Music / HD Video / 3D: 35 points
Sfx / Photo / Vectors / GIFs / Lottie: 5 points

Structuring a recurring revenue for artists by providing only Annual payment

The revamped Subscription is not structured with only the buyer in mind.

By having only Annual payment made available to buyers - this longer commitment period is to help ease out the peaks and troughs for the year.
Artists can look forward to more predictable, consistent earnings monthly, with royalties not fluctuating as much according to seasonal and peak period monthly usage patterns.

Nahoru