od Anika » 8. březen 2019 10:28
Egeris píše:avolagrf píše:Super, děkuju všem za rady a odpovědi!
Právě mě tak napadlo, myslíte si, že je fotobankéř úspěšnější pokud má lepší a hezčí obrázky? Tím chci říct, že když projíždím ss, tak ostatní prispevatelé mi prijdou jak profesionální ilustrátoři.
Řekla bych, že nemám úplně ošklivé ilustrace ale v porovnání s těmi ostatními.
Ne vždy chce zákazník profesionální dílo, velmi často hledají jednoduché věci, které zvládne rychle vytvořit i amatér...
Ano, to je pravda.
Na druhou stranu, těch jednoduchých věcí jsou už na fb tuny, právě proto, že je snadné je vytvořit, a tím se šance na prodeje zase snižují. Tam už hrajou roli jiné věci, často i to, jestli ten obrázek někdo koupí zrovna ve chvíli, když je nový, a nakopne ho nahoru, nebo jestli zapadne do hlubin databáze. I taková jednoduchá ikonka má větší šanci na prodej v pěkném prodejném portfoliu, než u někoho, kdo má slabší obrázky a moc neprodává. V častěji navštěvovaném portfoliu ji prostě vidí víc lidí a tu potřebnou návštěvnou přitáhnou také další kvalitní a žádané obrázky v portfoliu.
[quote="Egeris"][quote="avolagrf"]Super, děkuju všem za rady a odpovědi!
Právě mě tak napadlo, myslíte si, že je fotobankéř úspěšnější pokud má lepší a hezčí obrázky? Tím chci říct, že když projíždím ss, tak ostatní prispevatelé mi prijdou jak profesionální ilustrátoři. :D Řekla bych, že nemám úplně ošklivé ilustrace ale v porovnání s těmi ostatními. :shock:[/quote]
Ne vždy chce zákazník profesionální dílo, velmi často hledají jednoduché věci, které zvládne rychle vytvořit i amatér...[/quote]
Ano, to je pravda.
Na druhou stranu, těch jednoduchých věcí jsou už na fb tuny, právě proto, že je snadné je vytvořit, a tím se šance na prodeje zase snižují. Tam už hrajou roli jiné věci, často i to, jestli ten obrázek někdo koupí zrovna ve chvíli, když je nový, a nakopne ho nahoru, nebo jestli zapadne do hlubin databáze. I taková jednoduchá ikonka má větší šanci na prodej v pěkném prodejném portfoliu, než u někoho, kdo má slabší obrázky a moc neprodává. V častěji navštěvovaném portfoliu ji prostě vidí víc lidí a tu potřebnou návštěvnou přitáhnou také další kvalitní a žádané obrázky v portfoliu.