Zmrzlinář píše:Tak ještě ty redakční fotky. Teď už je mi jasné, co to je - do časopisů a do novin, mohou tam být loga značek atd., lidi.
Zajímá mně ale jiná věc - má smysl plánovat nějakou strategii a cíleně fotit nějaké akce nebo události a posílat to jako redakční? Stahuje to někdo? Má to smysl? Dělá to někdo tak?
Třeba dneska aktuální téma - částečné zatmění měsíce. Je lepší poslat to jako redakční? Má to smysl?
Díky za názor.
bez strategie si ani neškrtneš.
V mém případě, kdy fotím fotbal, hokej, politiku si víceméně vystačíš se dvěma strategiema
1. o tomhle bude dnes článek, ale příští týden už to nikoho zajímat nebude (typicky souboj fotbalistů v zápase Jedněch proti Druhým)
2. tohle se dá použít dlouhodobě (izolovaná postava Lojzy Lopatky co se dá použít zítra nebo příští rok)
Příklady:
1.
http://multimedia.ctk.cz/?setSite=foto- ... continue=1 tohle prodáš po zápase, ale podruhé už asi ne
2.
http://multimedia.ctk.cz/?setSite=foto- ... continue=1 - tuhle fotku ze září 2014 prodávám průběžně 5-6 ročně už tři roky