Balíček z Ali se chová jako nejobyčejnější balík (popř. nějaké obyč psaní), které pošta nabízí. Tj. odchází až když vyřídí všechny balíky do ruky, na poštu, ... velké balíky vozí balíkáři, malé hází pošťačka do schránky (u nás přes plot
) a když je to dražší než *teď nevim kolik dolarů* tak se to musí proclít a buď to znamená dojít si na poštu pár stanic tram od Anděla (Praha), a nebo si to nechat proclít od ČP za poplatek.
Jinak s tím dodáním v únoru je problém ten, že je tam nějaká ta lhůta, do kdy se dá podat reklamace a když do té doby ještě nemám balíček, tak je to dohadování s číňanama jak s tatarama
Jsme jim psali, že potřebujeme tu lhůtu prodloužit a oni na to 'jasný, jasný, to dojde'
a ještě dvakrát jsme mu museli vysvětlit, ať tu lhůtu sakra prodlouží
Nakonec pochopil... =)
Pak kapitola samo o sobě byly reklamace... ale to je na jiný thread už