Stránka 1 z 1

Prodejnost editorial snímků

PříspěvekNapsal: 16. duben 2019 16:26
od Chelsea47
Uvažuji, že bych snímky, které mi byly odmítnuty kvůli "property release" nebo "visible logo or trademark" pošlu pod licencí editorial. Chci se tedy zeptat, jestli to má smysl, a jak se prodejnost, případně cena editorial snímků liší od těch komerčních?
Děkuji.

Re: Prodejnost editorial snímků

PříspěvekNapsal: 16. duben 2019 16:53
od castyhost
to zavisi co na fotce je a jaka FB to bude prodavat
zkus a uvidis

Re: Prodejnost editorial snímků

PříspěvekNapsal: 17. duben 2019 06:26
od Egeris
Ano, má to smysl, prodejnost je docela dobrá. Zvlášť věci jako jsou vánoční trhy apod. se prodávají dobře...

Re: Prodejnost editorial snímků

PříspěvekNapsal: 17. duben 2019 20:16
od ivusakzkrabice
Mám docela hodně editorial fotek, hlavně cestovatelské, prodejnost nějaká je,ale žádný zázrak to není.. mnohdy mě tam donutí dát věcí, které mi na jiné fotobanky propadnou jako komerční a když se pak kouknu na šutr, tak mnohým podle přidelěného čísla fotky nedávno přidaným to i na šutru prošlo jako needitoriální, což asi o něco větší potenciál má..

Re: Prodejnost editorial snímků

PříspěvekNapsal: 17. duben 2019 20:25
od Host
Pokud chcete opravdu vydělat na editorialu, tak kreslete dehonestující karikatury Trumpa.
Pokud by se vám ho povedlo vyfotit se staženými kalhotami, nebo při něčem podobném, tak vám progresivně "demokratická" media v Americe utrhají ruce... :mrgreen: