Stránka 47 z 66

Re: Zeptejte se, na co chcete - Pond5 vám odpoví

PříspěvekNapsal: 20. srpen 2016 20:54
od PandaWild
V prvním případě to je kodek PNG, tedy předpokládám že kostičky do preview doplňuje Pond5 (ale nepoužíval jsem tak nevím jistě). V druhém případě to je video v běžném formátu bez alfa kanálu, alfa je přidané od druhé půlky videa jako alfa maska (alpha matte).

Re: Zeptejte se, na co chcete - Pond5 vám odpoví

PříspěvekNapsal: 25. srpen 2016 16:55
od Host
Pond mi poslal mail abych do 24 hod ověřil svůj účet, jinak mi bude zablokován. Na předchozí žádost jsem jim odpověděl a vyplnil vše, co vyplnit šlo. Klidně bych jim to poslal znova, ale tlačítko OVĚŘIT v tomto mailu není funkční. Na zde uvedený mail podpory jsem psal a zatím bez odpovědi. Jsem zvědav zda mám tedy smůlu, nebo mi někdo z této fotobanky poradí jak postupovat.

Re: Zeptejte se, na co chcete - Pond5 vám odpoví

PříspěvekNapsal: 25. srpen 2016 17:05
od Host
Ještě k výše uvedenému: naprosto nechápu smysl tohoto jednání, když mají fotokopii mé ID card. Zdá se, že mají přísnější pravidla než internetové bankovnictví. Jen ten objem prodejů tomu moc neodpovídá... :evil:

Re: Zeptejte se, na co chcete - Pond5 vám odpoví

PříspěvekNapsal: 25. srpen 2016 18:55
od Ravennka
Mně by spíš zajímalo podle kterého klíče to chodilo... někdo mail dostal, někdo nedostal... Radomíre? 8-) Jestli to teda není tajné ;)

Re: Zeptejte se, na co chcete - Pond5 vám odpoví

PříspěvekNapsal: 25. srpen 2016 19:01
od shalom3
Neobracej se na Radomíra, tohle bude mít na starosti spíš FBI ;) .

Re: Zeptejte se, na co chcete - Pond5 vám odpoví

PříspěvekNapsal: 25. srpen 2016 19:16
od Host
Rááádooooomíííírééééééééé, sakra, kde jste? (pokus o humor, nevšímejte si toho) Už mi zbývá jen 19hod 27min do konce mé pondovské existence. Asi...

Re: Zeptejte se, na co chcete - Pond5 vám odpoví

PříspěvekNapsal: 25. srpen 2016 20:13
od ToM
Host píše:Pond mi poslal mail abych do 24 hod ověřil svůj účet, jinak mi bude zablokován. Na předchozí žádost jsem jim odpověděl a vyplnil vše, co vyplnit šlo. Klidně bych jim to poslal znova, ale tlačítko OVĚŘIT v tomto mailu není funkční. Na zde uvedený mail podpory jsem psal a zatím bez odpovědi. Jsem zvědav zda mám tedy smůlu, nebo mi někdo z této fotobanky poradí jak postupovat.


Hoste, jsem na tom skoro stejně. Taky jsem dostal 24 hod, ale na ověřit nejde kliknout, asi nějakez způsob žertu. Jen s tím rozdílem, že já jsem ji dosud ID nedal. Tak jsem jim ho tam nahrál a taky čekám co bude.

Objem prodejů je zde tak žalostný, že jsem přemýšlel, jestli se na to nevys**t, ale oni by určitě dál "prodávali" :) moje věci bez mého vědomí a přístupu k ůčtu. A ani ty drobný jim nedaruju. už dávno bych portfolio smazal nechal tuhle fotobanku stranou, ale je mi líto práce s nahráváním toho co už tam mám.

Re: Zeptejte se, na co chcete - Pond5 vám odpoví

PříspěvekNapsal: 25. srpen 2016 23:36
od Jirik
Ja dostal odpoved, ze prichazi novy sef, tod vse...

Odesláno z mého LG-D405 pomocí Tapatalk

Re: Zeptejte se, na co chcete - Pond5 vám odpoví

PříspěvekNapsal: 26. srpen 2016 10:46
od Radomír z Pond5
Host píše:Rááádooooomíííírééééééééé, sakra, kde jste? (pokus o humor, nevšímejte si toho) Už mi zbývá jen 19hod 27min do konce mé pondovské existence. Asi...


Zdravím..omlouvám se, dříve jsem si tady diskuzi nepřečetl. Mail ohledně nutnosti ověření účtu do 24hodin přišel omylem. Stala se chyba v adresaci mailu, rozhodně neměl přijít všem nebo většině uživatelů. Pokud vám nefunguje tlačítko ověřit, tak mail můžete ignorovat. V opačném případě mi prosím napište na mail radek@pond5.com nebo pokud máte nějaké další dotazy. Díky a omlouváme za mystifikaci.

Re: Zeptejte se, na co chcete - Pond5 vám odpoví

PříspěvekNapsal: 26. srpen 2016 11:25
od Radomír z Pond5
Ravennka píše:Mně by spíš zajímalo podle kterého klíče to chodilo... někdo mail dostal, někdo nedostal... Radomíre? 8-) Jestli to teda není tajné ;)


Ověření uživatele probíhá na základě jeho vyplnění profilu, nahraného ID, případné prezentace na sociálních sitích, atp. Na základě (ne)věrohodnosti získaných údajů se případně posílají další maily k ověření účtu. Pak se podle (ne)komunikace postupuje dále. :)