Už se tu poměrně často propírá, jak to je jednáním fotobank vůči přispěvatelúm a vůči zákazníkům. Přidám teď také zkušenost se 123RF.
V rozporu s plánem odměn 123RF mně připsala několikacentový příspěvek, tedy dá se říci, že hluboko pod nejminimovatějším minimem podle tabulky odměn.
Pro pořádek jsem se rozhodl prozkoumat o co jde, jestli to je nějaký bug, něco výjmečně jednorázového nebo nový inovativní přístup.
Poslal jsem několik emailů na všechny možné kontakty, co jsem našel na jejich stránkách, zkoušel jsem i online support.
Bez výsledku.
Požádal jsem je o smazání portfolia včetně jejich "partner sites".
Bez odpovědi.
Na 123RF jsem to vyřešil ručním smazáním celého portfolia.
Požádal jsem je o zrušení účtu.
Účet drží stále aktivní, kromě absurdního požadavku, že "jim musím sdělit důvod, proč chci účet zrušit".
Na účtu bylo necelých 30USD a ty hned vybrali, ačkoliv to bylo jejich porušení smlouvy.
Ve finále začala komunikovat lokální složka 123RF, ty teď odpovídají obratem.
Bohužel, zřejmě mají úplně nulové pravomoci a v podstatě nemůžou nic vyřešit.
Prostě FB k h...u