Stocksubmitter

Jste na fotobankách noví? Pište sem, pokud se chcete zeptat na ty nejzákladnější věci, potřebujete poradit, nebo se jen přivítat s místní komunitou.

Stocksubmitter

Příspěvekod NaturaLinda » 22. listopad 2017 21:23

Ahojky fotobankéři. Nejdříve bych vám chtěla poděkovat za vaši pomoc asi před půl rokem - rozjela jsem tak zase moje fotobanky a už i něco málo vydělala :) A je to celkem zábava, takže chci pokračovat. Používám StockSubmitter pro nahrávání , ale ted mám už víc jak týden problém s nahráváním a submitem do ShutterStock a Bigstock. Prý mám aktualizovat program, což jsem provedla (Fotolia setakto spravila - blbnula také), ale SS a BS stále nefunguje. Technická podpora mi z bůhvíjakého důvodu nefunguje ... poradíte mi něco? :cry:
Hodnocení: 0
NaturaLinda
 
Příspěvky: 21
Registrován: 16. březen 2017 17:04
Bydliště: Hradec Králové

Reputace: +1

Re: Stocksubmitter

Příspěvekod shalom3 » 22. listopad 2017 22:36

Program se hlásí o aktualizaci téměř při každém spuštění - je to z toho důvodu, že musí průběžně zohledňovat změny na jednotlivých fotobankách. Proto je taky aktualizaci vždy třeba potvrdit. Co se týká Shutru, tak tam se teď děly věci, tak to asi nestíhali sesynchronizovávat. Blblo to dlouho, ale pár dní je to v pořádku. Bigstock jsem neregistrovala, že by blbnul. Čas od času ale některá fb se chová nestandardně, pak se musí upload opakovat jindy (v programu se pak často objeví vedle názvu fb taková ikonka s vykřičníkem). Mně se to dost často stává u Deposit, ale tam je na vině přetíženost jejich serveru.
Hodnocení: 0
Uživatelský avatar
shalom3
 
Příspěvky: 2255
Registrován: 1. březen 2014 22:50

Reputace: +463

Re: Stocksubmitter

Příspěvekod NaturaLinda » 23. listopad 2017 13:35

Aktualizaci dělám pravidelně. Ted jsem StockSubmitter zkusila znovu spustit a opět mi nejde nahrát na SS a BS - ani se neaktualizují výdělky (rozdílné ukazuje StockSubmitter, rozdílné vidím on-line). Odeslat zpráva o chybách mi nejde - nic se nestane pro klinutí a při kontaktování technické podpory online nemůžu napsat vzkaz - po stisknutí "send" se mi objeví "
[13:34:04] [System]: Disconnected from the chat server.

Co s tím? :(
Hodnocení: 0
NaturaLinda
 
Příspěvky: 21
Registrován: 16. březen 2017 17:04
Bydliště: Hradec Králové

Reputace: +1

Re: Stocksubmitter

Příspěvekod shalom3 » 23. listopad 2017 16:29

To je celé nějak divné. Určitou možnost bych viděla v tom, jestli něco nezablokoval nějakým způsobem antivir. Jediné, co mohu, zkus mu napsat na adresu mephisto123@gmail.com (jmenuje se Dmitry Budnikov). Přes tento mail jsem s ním komunikovala. Nezapomeň uvést svůj operační systém apod.
Mně funguje vše ok, pod Win 7.
Hodnocení: 0
Uživatelský avatar
shalom3
 
Příspěvky: 2255
Registrován: 1. březen 2014 22:50

Reputace: +463

Re: Stocksubmitter

Příspěvekod NaturaLinda » 23. listopad 2017 16:50

Děkuji moc. Zkusím mu napsat a uvidíme. Dám vedet, jak jsem pochodila. jjj, je to nějaké divné. Když s emi toto stalo, tak to vždy trvalo max. 2 dny a pak to zas bylo ok. Ted už to je skoro 2 týdny stejné :(
Hodnocení: 0
NaturaLinda
 
Příspěvky: 21
Registrován: 16. březen 2017 17:04
Bydliště: Hradec Králové

Reputace: +1

Re: Stocksubmitter

Příspěvekod NaturaLinda » 24. listopad 2017 09:35

Tak jsem mu napsala...prý tento problém vzniká se staršími systémy (mám Windows 8). Poradil abych udělala všechny dostupné aktualizace svého systému ... nicméně dnes ráno jsem spustila StockSubmitter a opět to začalo fungovat! :D Takže se prozatím problém vyřešil sám :)
Každopádně díky za kontakt, Shalom3.
Hodnocení: 0
NaturaLinda
 
Příspěvky: 21
Registrován: 16. březen 2017 17:04
Bydliště: Hradec Králové

Reputace: +1

Re: Stocksubmitter

Příspěvekod shalom3 » 24. listopad 2017 12:30

Ale, ale, to se hoch poškozuje, když nedbá o kompatibilitu se staršími systémy - nesleduje asi statistiky, jaké OS se využívají. ;) Možná tam něco poupravil narychlo. No, hlavně že to chodí.
Hodnocení: 0
Uživatelský avatar
shalom3
 
Příspěvky: 2255
Registrován: 1. březen 2014 22:50

Reputace: +463

Re: Stocksubmitter

Příspěvekod NaturaLinda » 24. listopad 2017 16:37

Také jsem si říkala, že je to nějaká velká náhoda, že hned druhý den mi to funguje, když to nefungovalo celé 2 týdny :) No ať tak či tak, jsem ráda a snad to bude frčet i nadále. Přeji hezký večer.
Hodnocení: 0
NaturaLinda
 
Příspěvky: 21
Registrován: 16. březen 2017 17:04
Bydliště: Hradec Králové

Reputace: +1

Re: Stocksubmitter

Příspěvekod shalom3 » 10. prosinec 2017 19:27

Mám se Stocksubmitterem trochu problém. Uploadovala jsem, pak jsem obrázky ručně submitovala a přesunula na lokálním disku do jiné složky. Stocksubmitter neustále prudí s oknem Missing files, kde je seznam těch souborů, není tam jiná volba, než nastavit složku, ve které jsou nebo zatržítko pro jejich odstranění z fotobanky. Nic z toho nechci, chci jen, aby to okno neprudilo. Máte s tím někdo zkušenost, jestli se to dá někde vypnout?
Hodnocení: 0
Uživatelský avatar
shalom3
 
Příspěvky: 2255
Registrován: 1. březen 2014 22:50

Reputace: +463


Zpět na Diskuse pro nováčky

cron