Na svoju obranu musím napísať, že väčšinou používam Gmail. Na registráciu na LogoGround som ale použil e-mail od Seznamu. Kto má e-mail od Seznamu tak vie, že u tých priečinkov sa zobrazuje číslo s počtom neprečítaných správ, ale neviem z akého dvôvodu sa to číslo neukazuje pri priečinku "Spam". Na Gmaili sa ukáže aj to, keď niečo pribudne do spamu. Na Sezname nie. Preto som si to nevšimol.
Čo sa týka tých predajov, tak je dosť výhoda, že v profile užívateľov je všetko vidieť. Napríklad som tam našiel autorku, ktorá je na LogoGround 1 rok a mala 4 predaje. Ceny mala nastavené tuším okolo 400 USD za logo. 4x400=1600 USD. 90% z 1600=1440. To znamená, že zisk mala za rok 1440 USD! Ktorá iná fotobanka ti dá za rok 1440 USD? No mne teda žiadna!
Potom som tam našiel napríklad autora, ktorý je na LogoGround 3 roky a mal 19 predajov. Tiež mal dosť vysoké sumy za logá. Alebo iný autor tam je 5 rokov a mal za ten čas až 58 predajov! To po prepočítaní na roky hodí ešte väčšiu sumu ako u tej autorky, ktorá tam je rok.
Keďže som pochopil, že sa nebude jednať len o jednoduchú recykláciu starých vektorov, tak podmienky 600x400px a CMYK som ochotný akceptovať. To nie sú až tak nezmyselné podmienky. Niekde majú aj horšie podmienky.
Viac ma trápi, že na vyššie uvedené počty predajov je potreba mať dosť veľké portfólio. Tých pár autorov, ktorých portfóliá som si pozrel, mali portfóliá zhruba 300 až 400 log. Pri ich prísnych nárokoch na kvalitu log mi príde vybudovanie 300 kusového portfólia dosť nereálne.
Skúsim im tam na začiatok nejaké logá poslať a uvidím, či sa zadarí, alebo ma vyliečia z prehnaného optimizmu.