Co vás zajímá ohledně tvorby a prodeje videí?

Video (footage) dnes patří mezi další formát, který se na fotobankách prodává. Tato diskuze je věnovaná jeho tvorbě, různým formátům a možnostem prodeje.

Re: Co vás zajímá ohledně tvorby a prodeje videí?

Příspěvekod shalom3 » 6. srpen 2015 22:26

Lenka píše:basti: díky, to se bude hodit

Také jsem původně chtěla sahnout po Avidemuxu, ale zjistila jsem, že nevím kudy do toho kousnout. Naštěstí mi Panda pomohl v VirtualDubem, ale teď jsem znovu otevřela ten Avidemux, a to, co zatím dělám ve Vdubu, tak jsem tam taky odhalila ;) . Lákalo mne to proto, že je to multiplatformní program, takže až se mi podaří přechod na Linux, už bych to uměla. Myslím, že to je docela dobrá alternativa, oproti VirtualDubu se to tváří navenek možná poněkud vstřícněji. Ale co se týká videa, jsem také teprve naprostý začátečník.
Hodnocení: 0
shalom3

Reputace: +1193

Příspěvekod zdenat5 » 7. srpen 2015 06:19

Ahoj,
dík za pochvalu. Já to popíšu. Je to takové primitivní a neelegantní :mrgreen: , ale jestli bude nějaký ten prodej, tak účinné :lol: .

Video ryba z 88 obrázků délka 00.00.08 HD 1920 X 1080 @ 30 fps XVID
seamless loop

Použité programy:
-inkscape= freeware i pro Linoux
-Movie Maker = windows, myslím, že něco podobnéhu bude i pro Linoux, něco takového jsem někde viděla, zkusím to najít.
-Format Factory = freeware i pro Linoux
Postup
1.V Inkscape si vytvořím obdélník 1920 X 1080 tj širokoúhlý rozměr,
2.ten si ještě 1x zvětším při zachování stran tj 3860x2160
3.Přidám vektory ,udělám si skupiny
4.Používám pro zjednodušení klávesnici na obrazovce
5.Ručně pomalu rotuju asi tak o 2 posuny ,ale i více
Jemný stejnoměrný posun vlevo vpravo nahoru a dolů dělám šipkam
Zvětšení, nebo zmenšení vektoru klávesy < > = jemnější a stejnoměrný pohyb ale, třeba u jepice jsem tím šoupala myší podstatně rychleji.
Dále obracení vlevo, vpravo, apod je na horní liště Inkscape.