workshop pro uplne novacky

Jste na fotobankách noví? Pište sem, pokud se chcete zeptat na ty nejzákladnější věci, potřebujete poradit, nebo se jen přivítat s místní komunitou.

workshop pro uplne novacky

Příspěvekod LinaLin » 25. srpen 2016 22:31

Ahoj,
jsem začátečník, který by se chtěl registrovat na fotobankách a začít se v tom trochu orientovat. Už při registraci jsem pochopila, že sama bez pomoci nebo rady jak na to krok za krokem mi tento proces bude trvat sto let :shock: jsou k dispozici nebo víte o nějakých workshopech školeních nebo soukromích lekcích kde mě mohou do toho zasvětit ?

Moc díky za info

Lina Lin
Hodnocení: 0
LinaLin

Reputace: 0

Re: workshop pro uplne novacky

Příspěvekod shalom3 » 25. srpen 2016 23:01

Ahoj, obávám se, že něco takového se nekoná. Zájem by asi nebyl masový, takže taková školení by se sotva nějaké firmě nebo lektorovi rentovala. Začni tím, že si přečteš články na www.fotobanky.cz. Je tam mnoho věcí, které do začátku pomohou. Pak se samozřejmě můžeš dle libosti ptát zde na fóru.
Nejlépe je zaregistrovat se napřed jen do jedné fotobanky a trochu se rozkoukat. V současné době asi nejlepší je Shutterstock - viz odkaz vlevo zde.
Návod na registraci najdeš tu: http://fotobanky.cz/shutterstock-registrace-navod
Mělo by to +- platit (snad jen s tím, že dneska stačí jen jeden schválený z 10 vstupních obrázků a myslím, že při nepřijetí se snad zkrátila ta čekací doba na další pokus), nejvhodnější je nahrát ilustrace ve formátu jpg, s fotkami dneska je dost těžké projít, pokud nejsou prvotřídní.
shalom3

Reputace: +1193

Příspěvekod Ravennka » 25. srpen 2016 23:55