Slabe predaje a nulove Views

Slabe predaje a nulove Views

Příspěvekod Ivan » 23. září 2016 18:32

Caute. Poradili by ste mi? :) Robim nieco zle? Na SS som asi 2-3 mesiace. Na uvod som nahraval grafiku, vektory. Po par dnoch som mal prvy predaj, do cca 2och tyzdnov dokopy 4 predaje. Potom som cca mesiac nepridaval nic (dovolenka, ine povinnosti). Nepredalo sa nic nove, no posledne dva tyzdne som obnovil pritok aj grafik a dokonca zacal som uploadovat aj fotky.

Dodnes ziaden dalsi predaj a dnes som si vsimol graf - ze vlastne moje fotky nemali ani jedno zobrazenie :/ To je asi este demotivujucejsie ako nulove predaje :/

zobrazenia.jpg
zobrazenia.jpg (12.73 KiB) Zobrazeno 5489 krát

Robim nieco zle? Ci som len fakt mojou produkciou taky nezaujimavy ? :D upozornujem - niesom ani profi fotograf ani profi grafik. Oboje ma len bavi a myslienka fotobank sa mi paci. Ocenim akukolvek radu.

P.S.: asi mesiac mam pousporiadavane prace aj do setov

moje portfolio: https://www.shutterstock.com/g/ivansu

P.S.2: ocenim vysoku uprimnost :D ak si naozaj vyslite, ze ide len proste o extremne slabu kvallitu, kludne piste :D
Hodnocení: 0
Ivan

Reputace: +5

Re: Slabe predaje a nulove Views

Příspěvekod castyhost » 23. září 2016 18:43

nacpi na SS a jine 1k souboru. at to neni vygenerovany humus, to tam cpou vsichni. zbytek jsou jen kecy
castyhost

IP: 92.240.174.1xx

Reputace: 0

Příspěvekod PandaWild » 23. září 2016 18:44

Počtu zobrazení si nevšímej. Ten graf je počet nahlédnutí do portfolia, ne počet zobrazení obrázků. Bývá tam malé číslo. Teď tam mám také 0 a přitom prodejnost podstatně vyšší než uvádíš.

I kvalita portfolia vyhovuje, jen vydrž a pokračuj dál. Zatím je to dost malé portfolio na nějaké větší prodeje.
PandaWild

Reputace: +2006

Příspěvekod Ivan » 23. září 2016 18:50

Velkost portfolia si uvedomujem ze je mala a uprimne - k tomu mi pride umerny aj pocet (ne)predajov :D :D :D