Kecy v kleci

Pochlubte se svými úspěchy, zanadávejte na fotobanky, upozorněte na novinky

Re: Kecy v kleci

Příspěvekod PandaWild » 24. listopad 2016 15:00

Prodejnost zajišťuje reklama, sugesce lží, ne skutečná užitkovost věcí.
+shalom3 Hodnocení: +1
PandaWild

Reputace: +2006

Příspěvekod Costertoast » 24. listopad 2016 16:22

Tak Adobe má na black friday akci, která se neodmítá. Za šestnáct dolarů měsíčně kompletní creative cloud. Jediný problém je že to je pro studenty. Co jsem se dočetl, tak by měl stačit email s koncovkou .edu, který se dá koupit za pár šupů na ebay. Nemá s koupí studentský licence zkušenosti? Nerad bych si koupil mail a pak zjistil, že mě Adobe prokouklo. Mimochodem, student už dlouho nejsem
Hodnocení: 0
Costertoast

Reputace: +32

Příspěvekod alima007 » 24. listopad 2016 16:30

ehm .... jsem student a žádný email s koncovkou .edu opravdu nevlastním :D
takže tam musí být i jiný způsob ověření, že jsi student .... nebo se mýlím? :mrgreen:
alima007

IP: 78.45.67.1xx

Reputace: 0

Příspěvekod Costertoast » 24. listopad 2016 16:33

.edu mají americké univerzity. Pokud studuješ jinde,nebo nemáš .edu mail, budeš muset doložit nějaký doklad o studiu.
Costertoast

Příspěvekod shalom3 » 24. listopad 2016 17:11

Je to tak, v Americe tak mohutně thanksgivujou, že po krásném začátku týdne se už neprodalo ani fň. Black Friday lze očekávat nápodobně a kdo se do pondělka zotaví a neušlapou ho při výprodejích, ten možná pak něco koupí ;)
+Bananaboy Hodnocení: +1
shalom3

Reputace: +1193

Příspěvekod Ravennka » 24. listopad 2016 17:28

Já kupovala před asi 5 lety a posílala jsem potvrzení o studiu. Na první dobrou to prošlo, ještě aby ne :) Jsem to nechtěla nějak ofíčurovat, i když jsem to kupovala týden před ukončením studia :mrgreen:
+Costertoast Hodnocení: +1
Ravennka

Reputace: +750

Příspěvekod Costertoast » 24. listopad 2016 17:33