Začátky s fotobankou

Jste na fotobankách noví? Pište sem, pokud se chcete zeptat na ty nejzákladnější věci, potřebujete poradit, nebo se jen přivítat s místní komunitou.

Začátky s fotobankou

Příspěvekod Dragonfly » 30. leden 2017 20:41

Dobrý den,
rozhodl jsem se vyzkoušet ( ještě jsem nezačal ani s registrací ) možnost, kterou nám fotobanky poskytují a zkusit prodávat své fotografie, jenže... Ze začátku mi to přišlo vcelku jednoduché, ale po pár hodinách vyhledávání informací, které si mnohdy protiřečili už mi to tak nepříjde.

Chci se zeptat, udělal by si někdo čas a vysvětlil mi, co vše mě čeká a co budu muset udělat, abych mohl prodávat fotografie ve fotobankách legálně, bez problémů ? Danění, atd. BTW. jsem student, možná to bude potřeba vědět pro co nejpřesnější odpověď...

Děkuji a přeji hezký den :)
Hodnocení: 0
Dragonfly

Reputace: 0

Re: Začátky s fotobankou

Příspěvekod Ravennka » 30. leden 2017 21:03

Začni tím, že pročteš celý web fotobanky.cz a co Ti nebude jasné, tak se ptej ;) je to rozhodně jednodušší varianta, než to dělat naopak...
+Jonny, +PandaWild Hodnocení: +2
Ravennka

Reputace: +750

Příspěvekod Dragonfly » 30. leden 2017 21:14

Právě, že jsem toho přečetl mraky, spousta článků ale byla několik let stará a mohlo se něco změnit či tak něco... Ideální by bylo, kdyby mi někdo napsal krok po kroku ( hodně polopaticky ), co vše musím oběhnout či zařídit, abych neměl problémy se zákonem, tahle část mě trochu drhne a straší :D
Dragonfly

Příspěvekod GreatWhite » 30. leden 2017 21:33

na to kašli ;) prostě se zaregistruj na shutterstock jako přispěvatel ( http://fotobanky.cz/shutterstock-registrace-navod ) a nahrej něco na schválení (bude potřeba vyplnit k fotkám nadpis, klíčové slova a kategorizovat). Zbytek pak řeš za pochodu :) než zahltit hlavu nebřeberným množství informací, postupuj krok po kroku. ;)
+Bananaboy, +Dragonfly, +PandaWild Hodnocení: +3
GreatWhite

Reputace: +175

Příspěvekod Ravennka » 30. leden 2017 21:44