Jak začít?

Jste na fotobankách noví? Pište sem, pokud se chcete zeptat na ty nejzákladnější věci, potřebujete poradit, nebo se jen přivítat s místní komunitou.

Re: Jak začít?

Příspěvekod PandaWild » 27. červenec 2017 14:00

Také jsem to kontroloval a tvářili se na mě udiveně co tam chci, když samozřejmě že jim to přišlo. :D
Hodnocení: 0
PandaWild

Reputace: +2006

Příspěvekod The_DoctoR » 8. srpen 2017 14:08

Trošku to tady oživím, jsem také začátečník, pročetl jsem si skoro celé forum, ale některé informace již nejsou aktuální, či dokonce, některé odkazy již nefungují.
Všude se píše o top 50 klíčových slov shutterstock, nikde jsem ale nic podobného nevygooglil :-/
Co se týká klíčových slov, tak dost lidi tady doporučuje PicNiche, žádný funkční odkaz jsem ale na tuhle "vychytávku" bohužel také nenašel (nejspíš již nefunguje?)
Dále, existuje nějaký odkaz, kde bych viděl jaké obrázky byly za poslední měsíc, týden nejvíce staženy? (pro inspiraci).
Díky a mějte se. D.
The_DoctoR

IP: 217.30.64.2xx

Reputace: 0

Příspěvekod PandaWild » 8. srpen 2017 15:36

Pravý "The Doctor" by se neptal a věděl by to. :D
- Top slova ShutterStocku už neexistují.
- Nejstahovanější se dá trochu zjistit setříděním výsledků hledání podle oblíbenosti.

Fotobanky výsledky úspěšnosti záměrně skrývají, protože kontributoři pak tvoří přednostně jen nejprodávanější věci a pak je nabídka fotobanky málo pestrá, plná stále stejných "hitů".
PandaWild

Reputace: +2006

Příspěvekod The_DoctoR » 13. srpen 2017 16:21

Mám takový dotaz laika. Upravoval jsem si fotku v aplikaci "google" a po jejím uložení, zkusil jsem nějaké filtry, trošku ji vyrovnal, ořízl a výsledná fotka má z 5mb nějakých 2mb. To je asi pro fotobanku a její prodejnost problém, že? Když vidím, že některé fotky, které na fotobance jsou se prodávají i ve velikosti nad 11mb? Jak tedy upravovat, abych nepřišel o velikost? :-/
The_DoctoR

Příspěvekod Marsan » 13. srpen 2017 16:52