od Ravennka » 26. leden 2017 14:04
Jde o to, kdo má být zákazník - pokud někdo artově založený, kdo bude chtít být na tvých stránkách proto, že je to tam krásné, tak ten si to najde, prohledá a bude mu jedno, že na tom webu bude trávit třeba hodinu, než si vše projde a objedná jedny naušnice.
90% lidí zmizí za první dvě minuty, protože nenajdou menu a když už ho najdou, tak na to nejde kliknout (já očekávala, že se kliká na ty značky, ne na ten text). Udělala sis to zbytečně složité, i když takhle na pohled je to opravdu hezké. Ale je to spíš udělané jako brožura, než web...
Nicméně ten, kdo opravdu bude chtít od tebe něco koupit, se tím prokliká - ale "náhodný" návštěvník se na to vykašle a koupí u konkurence, kde ví co kde je.
My třeba na e-shopu, když si člověk klikne, že chce koupit nějaké zboží, tak se mu vloží do košíku, ale nevyskočí ta přiblbá hláška, kterou mají některé velké e-shopy, že se to přidalo do košíku a jestli chtěji přidat další zboží, a nebo jít k pokladně. Ačkoliv je košík klasicky vpravo nahoře, je tam ikona košíku + všechny ty klasické náležitosti, tak už byli lidé, kteří nebyli schopni tenhle krok udělat a volali nám, že si přidali něco do košíku, ale nejsou schopni si to objednat...
To jenom tak k některým kupujícím... ale nechceme přijít přece o žádného z nich, že
Při portfoliu je experimentování mnohdy plus, ale u e-shopu většinou lidi chtějí co nejdřív najít - pořídit - obdržet.
Jo a ještě jedna věc - tady sice na hlavní stránce nic není, ale takové tlačítko jak někde nemám, tak jsem úplně nesvá ... já se vždycky někam proklikám, že mne něco zaujme, ale pak se chci zase rychle dostat na začátek
K tématu - týpek si (na můj vkus) nadhodil sazbu, buď se s ním domluv na tom, že ti dá slevu a wordpress si nastuduješ - je to jednoduché, já před lety od stažení /tj. od nuly/ po hotový jednoduchý web pro potřeby jednoho oboru na vejšce byla hotová asi za 2 hodiny.
A nebo ať ti to všechno pěkně ukáže, věnuje ti nejmíň celé odpoledne, než si budeš jistá, že všechno víš přesně a všemu rozumíš.
Jde o to, kdo má být zákazník - pokud někdo artově založený, kdo bude chtít být na tvých stránkách proto, že je to tam krásné, tak ten si to najde, prohledá a bude mu jedno, že na tom webu bude trávit třeba hodinu, než si vše projde a objedná jedny naušnice.
90% lidí zmizí za první dvě minuty, protože nenajdou menu a když už ho najdou, tak na to nejde kliknout (já očekávala, že se kliká na ty značky, ne na ten text). Udělala sis to zbytečně složité, i když takhle na pohled je to opravdu hezké. Ale je to spíš udělané jako brožura, než web...
Nicméně ten, kdo opravdu bude chtít od tebe něco koupit, se tím prokliká - ale "náhodný" návštěvník se na to vykašle a koupí u konkurence, kde ví co kde je.
My třeba na e-shopu, když si člověk klikne, že chce koupit nějaké zboží, tak se mu vloží do košíku, ale nevyskočí ta přiblbá hláška, kterou mají některé velké e-shopy, že se to přidalo do košíku a jestli chtěji přidat další zboží, a nebo jít k pokladně. Ačkoliv je košík klasicky vpravo nahoře, je tam ikona košíku + všechny ty klasické náležitosti, tak už byli lidé, kteří nebyli schopni tenhle krok udělat a volali nám, že si přidali něco do košíku, ale nejsou schopni si to objednat... :roll: To jenom tak k některým kupujícím... ale nechceme přijít přece o žádného z nich, že ;)
Při portfoliu je experimentování mnohdy plus, ale u e-shopu většinou lidi chtějí co nejdřív najít - pořídit - obdržet.
Jo a ještě jedna věc - tady sice na hlavní stránce nic není, ale takové tlačítko jak někde nemám, tak jsem úplně nesvá ... já se vždycky někam proklikám, že mne něco zaujme, ale pak se chci zase rychle dostat na začátek :mrgreen:
K tématu - týpek si (na můj vkus) nadhodil sazbu, buď se s ním domluv na tom, že ti dá slevu a wordpress si nastuduješ - je to jednoduché, já před lety od stažení /tj. od nuly/ po hotový jednoduchý web pro potřeby jednoho oboru na vejšce byla hotová asi za 2 hodiny.
A nebo ať ti to všechno pěkně ukáže, věnuje ti nejmíň celé odpoledne, než si budeš jistá, že všechno víš přesně a všemu rozumíš.