Jaké máte zkušenosti s odmítáním fotografií ?

Jaké máte zkušenosti s odmítáním fotografií ?

Příspěvekod Ladka » 6. srpen 2018 09:36

Dobrý den přátelé,
jsem čistý fotograf amatér, před cca měsícem jsem se více ze zvědavosti než ze ziskuchtivosti :) přihlásila do fotobanky shutterstock.
Mám občas problémy s jejich nesmyslnými rejection fotografií, kdy viditelně neodpovídá uvedený důvod skutečnosti. Obrátila jsem se na ně s dotazem. Poslali mi link na online popovídání si s nějakým zkušeným fotografem . Ten byl z fotky nadšený, řekl, že není důvod ji odmítnout, ať ji podám znovu a popíšu do textu reviewerovi co má vidět. Opět byla zamítnuta prý OUT OF FOCUS. S dotyčným poradcem se m i¨nepdoařilo už spojit, protože mi poslali link na někoho jiného, a tento link je platný jen časově omezenou dobu (jaksi nepočítají , že zde v Evropě je jiný čas než v Americe), takže větčinou najdu v emailu link, kde sem i ukáže, že jeho platnost už vypršela. Na klasické emaily nikdo nereaguje.
No, za měsíc mám na učtu 1,65 dolarů (chacha), což mě sice mile překvapilo, ovšem ten recenzní proces, kdy to snad kontrolují roboti nebo lidé kteří nemají vůbec ponětí o tom co to je fotografie natož umělecká, mě dost vytáčí a popravdě i trochu ponižuje a přemýšlím jestli se na to všechno ne vykašlat a nepřejít třebaq do jiné fotobanky.
Byla bych ráda, kdybyste mi někdo napsal své zkušenosti. Díky moc. Laďka
Hodnocení: 0
Ladka
 
IP: 147.251.186.xx

Reputace: 0

Re: Jaké máte zkušenosti s odmítáním fotografií ?

Příspěvekod Anika » 6. srpen 2018 09:55

Ahoj, jestli chceš, tak sem nahraj ukázku, lidi ti určitě poradí. Každej, komu něco vyhodili, si myslí, že je to neprávem, ale časem a nabytými zkušenostmi to pak vidí jinak. Třeba je ta fotka opravdu málo ostrá. A někdy tu samou fotku napodruhé přijmou, to je různé.
Do jiné fotobanky můžeš jít i tak, není podmínka být jen na jedné.
Hodnocení: 0
Uživatelský avatar
Anika
 
Příspěvky: 1831
Registrován: 11. červenec 2013 18:40

Reputace: +248