fotobanka

Pochlubte se svými úspěchy, zanadávejte na fotobanky, upozorněte na novinky

fotobanka

Příspěvekod kika » 8. srpen 2023 14:06

Ahoj všem, může mi někdo doporučit fotobanku nebo mikrofotobanku, kde při registraci nepožadují zasílání oskenované občanky? Jsem amatér a focení mám jako hobby, žvit se tím neplánuju. Ale láká mě zkusit si dát fotky do fotobanky. Ale ta nutnost skenování občanského průkazu mě od toho odrazuje, jsem na tohle přeposílání dokladů celkem háklivá. Tyna
Hodnocení: 0
kika

IP: 89.24.150.1xx

Reputace: 0

Re: fotobanka

Příspěvekod Ubu Mbekele » 8. srpen 2023 15:05

Taková fotobanka asi už neexistuje. Začínat v dnešní době nemá smysl, zvlášť když nechcete nikomu dávat údaje. Občanku bude chtít i Pay Pal, jediná cesta jak vydělané drobáky skutečně získat. Jediný prodej ve fotobance znamená povinnost přihlášení na finančáku a přehledy na sociálce. I kvůli jednomu vydělanému dolaru v zahraničí musíte platit minimální socku. Při prodejích v české fotobance se musíte přihlásit k dph a posílat přehledy. U fotobank neexistuje žádná spodní hranice do které nic neplatíte. To se vám vyplatí??? Daleko lepší pro dnešního začátečníka je zkusit nabídnout svůj archiv napřímo jednotlivým médiím v Čechách. V tom případě může být příjem daněn srážkovou daní a do 10 000Kč měsíčně od jednoho odběratele se už o nic dalšího nemusíte starat. Odběratelů můžete mít libovolně. Pokud je to pro vás také příliš, tak raději své obrázky lepte jen na Instáč, Ksichoknihu a podobně.
Ubu Mbekele

IP: 85.163.138.xx

Příspěvekod kika » 8. srpen 2023 15:55