Hodnocení: 0 |
bez strategie si ani neškrtneš.Zmrzlinář píše:Tak ještě ty redakční fotky. Teď už je mi jasné, co to je - do časopisů a do novin, mohou tam být loga značek atd., lidi.
Zajímá mně ale jiná věc - má smysl plánovat nějakou strategii a cíleně fotit nějaké akce nebo události a posílat to jako redakční? Stahuje to někdo? Má to smysl? Dělá to někdo tak?
Třeba dneska aktuální téma - částečné zatmění měsíce. Je lepší poslat to jako redakční? Má to smysl?
Díky za názor.
+duben | Hodnocení: +1 |
ypres.bass píše:2. http://multimedia.ctk.cz/?setSite=foto- ... continue=1 - tuhle fotku ze září 2014 prodávám průběžně 5-6 ročně už tři roky
Hodnocení: 0 |
to je taky pravda...duben píše:ypres.bass píše:2. http://multimedia.ctk.cz/?setSite=foto- ... continue=1 - tuhle fotku ze září 2014 prodávám průběžně 5-6 ročně už tři roky
Podstatné je tu ale, že ne přes microstock, ale přes ČTK. Abys prodával přes microstock, tak musí jít o obecně známou osobnost, o které se ve světě bude psát.
Hodnocení: 0 |
Zpět na Všeobecná fotobanková diskuse
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé
Shutterstock
Adobe Stock
Depositphotos
iStock
123RF
Dreamstime
CanStockPhoto
VectorStock
BigStock
Pond5 (video)
Stockfresh
Yaymicro
Featurepics
MostPhotos
Graphic Leftovers
Cutcaster
Všechny nejdůležitější informace o fotobankách najdete přehledně uspořádané na webu fotobanky.cz.