Off topic - kdo mne naučí tvorbu www stránek

Jste na fotobankách noví? Pište sem, pokud se chcete zeptat na ty nejzákladnější věci, potřebujete poradit, nebo se jen přivítat s místní komunitou.

Off topic - kdo mne naučí tvorbu www stránek

Příspěvekod Míša » 6. leden 2021 15:49

Ahojky všichni,

srdečně zdravím v novém roce a přeji mnoho úspěchů ve fotobankách. Snad budete úspěšnější než já:-) Dnes jsem na SS prodala 24 fotek za 2,40 dolaru. Měla bych mít radost, ale paradoxně mne to dost naštvalo, byly to fotky docela finančně/časově náročné na pořízení, mé portfolio na SS: https://www.shutterstock.com/cs/g/kaprik?sort=popular

Už dlouho přemýšlím co dál, jsem fotograf, mám zkušeností s tiskovou grafikou a polygrafií, pracuji v Photoshopu (umím montáže), InDesignu, orientuji se v Illustratoru a dalších programech. Jsem prostě komplet off-line:-) Mám samozřejmě nějakou představu o on-linu, ale jen z povzdálí, uvízla jsem ve středověku:-) Vím z diskuse, že je zde mnoho lidí, kteří navrhují www stránky (ty umím udělat ve Webnode a Wixu, heč:-) a další mobilní záležitosti... Chtěla jsem poprosit o nasměrování, jak se posunout dále. Potřebovala bych nějaký kurs, jak začít, co se v čem dělá atd. Nebo snad nejlépe, nějakého školitele. Byl by tu někdo z Prahy či okolí, který by si mne vzal do učení? Samozřejmě za úplatu, vše dle dohody. Nyní je docela dobrá doba na vzdělávání. Děkuji za nasměrování, tipy nebo nabídku výuky.

Krásný a hlavně pohodový den všem.

Míša
Hodnocení: 0
Míša

IP: 62.245.90xx

Reputace: 0

Re: Off topic - kdo mne naučí tvorbu www stránek

Příspěvekod Anika » 6. leden 2021 16:56

Ahoj,
rozhodně doporučuju začít na https://www.jakpsatweb.cz/.
Jsou to úplné polopatické základy, jednodoše a srozumitelně (a vtipně) vysvětlené.