Výdělky na fotobankách - kde se to ještě vyplatí a kde ne?

Pochlubte se svými úspěchy, zanadávejte na fotobanky, upozorněte na novinky

Re: Výdělky na fotobankách - kde se to ještě vyplatí a kde n

Příspěvekod Riky » 26. únor 2018 11:31

Můžu přidat svůj pohled naprostého začátečníka.

Dne 24.12.2017 jsem nahrála svoje úplně první fotky na svoji úplně první fb (SS). Nevěděla jsem ještě moc co a jak, takže zcela zbytečně šla celá tahle várka jako redakční (ti co ji přijímali se asi dost podivovali proč ty kameny, kytičky a psy dávám jako editorial :lol: ).

První prodej jsem měla asi po 14 dnech, druhý po dalších 14ti. Nyní, téměř přesně po 2 měsících, mám na SS asi 34 fotek a z toho 6 prodejů, na Fotolii a Dreams při stejném počtu 0 prodejů.

Za mně spokojenost - přestože kvalita mých fotek není nijak závratná (vlastně se teprve učím fotit - dřív jsem jen cvakala intuitivně, teprve nyní studuji co a jak), mám malé portfólio, nenahrávám moc intenzivně, nemám téměř žádná sezónní témata (vánoce a velikonoce jsem nefotila) a nejspíš ani z klíčových slov nezískávám maximum (to chce praxi a zkušenosti), tak za mě takový začátek dobrý. Kdyby to na těchto počtech bylo i za rok, tak to je něco úplně jiného.

Musím ale říct, že pro mě je největší problém oklíčování. Nejvíc asi proto že anglicky moc neumím (ani náhodou nejsem na úrovni abych z hlavy rovnou vymrskla rozdíl mezi tím jak říkají odpadkovému koši v UK, v USA nebo v Austrálii, pak ještě rozdíly jako koš na vše, na papíry, v bytě, na ulici, popelnice hranatá, kulatá,....).