vyucil píše:admin píše:Tak to určitě není
Mrkněte se raději na podmínky smlouvy - Shutterstock tam má právo po zrušení účtu nabízet vaše soubory ještě nějaký počet dní. Ono je to i logické, ta databáze je obrovská a změny se provádí postupně + tam jsou nějací partneři, kteří přeprodávají snímky Shutterstocku a s nimi se data synchronizují jednou za čas.
Takže pokud chcete zrušit účet u Shutterstocku, deaktivujte si nejprve portfolio a teprve po nějaké době účet zrušte.
Bohužel jsem účet zrušil ve chvíli, kdy mě informovali o plánovaném převodu na můj bankovní účet a SS zobrazoval částku 0. Je to už víc jak dva týdny. Peníze nepřišly. Na maily reagují předpřipravenými texty po pár dnech. A na jiný mail mi chodí nabídky ať si koupím svůj obsah. Kdyby ten obsah aspoň nenabízeli a nezobrazovali k prodeji...
Od mého zákazu prodejů (Account Settings: sales No) uplynulo půl roku! Účet jsem měl zrušený, pak mi ho provizorně obnovili, aby mohli poslat pár dolarů.. Prodeje jsem od prvního zákazu nikdy nepovolil. Má videa stále prodávají. Obtýden jím píšu maily ať přestanou.. samé výmluvy a předpřipravené texty:
Per our Contributor terms of service, Content removed or opted out of licensing by a contributor may accrue additional royalties for up to 90 days following its removal or opt-out. This occurs when Shutterstock upgrades licenses to certain customers that previously downloaded "comp" versions of the removed Content before such Content was removed or opted-out.
Upozornil jsem (po několikáte), že jde o více než 90 dní..
Poonam ze shutterstock teamu mi 14.12. slíbil, že to bude řešit osobně.. pak jsem napsal ještě 4 maily.. stále prodávají a vymlouvají se:
I understand your concern and apologize for the inconvenience caused to you in this regard. However, it's taking a little time for them to review your account and they are still working on it.