Kecy v kleci

Pochlubte se svými úspěchy, zanadávejte na fotobanky, upozorněte na novinky

Re: Kecy v kleci

Příspěvekod vikinek » 10. listopad 2015 16:37

Ravennko jsem úplně začátečník a strašně rád maluji pro děti a hlavně se teprve všechno učím nevím vlastně skoro nic jen to co sem se tu dočetl a nevím ani jestli to vůbec zvládnu ale snad jo protože tu je spoustu úžasných lidiček co rádi poradí tak s vaši pomoci to snad zvládnu. Nebýt vás tak bych se ani do toho nikdy nepouštěl.
Hodnocení: 0
vikinek

Reputace: 0

Příspěvekod Ravennka » 10. listopad 2015 16:49

Já si pořád říkám, že to zvládli větší blbci, než jsem já, tak co by :mrgreen: Určitě se uč, zkoušej různé věci, ono dřív nebo později najdeš, co Ti sedí nejvíc. Pak Tě to přestane bavit, vrhneš se na něco jiného... přijde tvůrčí krize a začneš třeba fotit... a pak zjistíš, že Tě to stejně nejvíc bavilo na začátku, když jsi od toho nic nečekal :mrgreen:
Ravennka

Reputace: +750

Příspěvekod vikinek » 10. listopad 2015 22:33

Ravennka dík za podporu.
Naposledy upravil vikinek dne 10. listopad 2015 23:02, celkově upraveno 1
vikinek

Příspěvekod vikinek » 10. listopad 2015 22:56

Chtěl sem se ještě zeptat je tu někdo kdo děla v Corelu obrázky pro fotobanky? Myslím že sem tu čet že ano ale už nevím kdo. Mám totiž velký problém se zubatosti okrajů a nevím jak to vyřešit. Při uloženi do jpg je to pak samozřejmě vidět a nepomůže nic vyhlazeni hran vječí menší formát proste je to pořád vidět. Tak by mě zajímalo jak to řeší ostatní tuto záležitost. Pro ukázku přikládám jednoduché obrázky kde je to dobře vidět.
Přílohy
Bez názvu – 1.jpg
Bez názvu – 1.jpg (37.1 KiB) Zobrazeno 2027 krát
vikinek

Příspěvekod thor83 » 10. listopad 2015 23:53

[URL=https://matchnow.info]Supreme Сasual Dating[/URL]
thor83

Reputace: +37

Příspěvekod Janek » 11. listopad 2015 00:19

vikinek
V Corelu nedělám, ale z Inkscape (Freeware) to vypadá takhle
Obrázek
nebo tady
http://www.imgup.cz/images/2015/11/11/kresba.jpg
Janek

IP: 46.151.57xx