A k tomu byl ten první odkaz ode mne - odkaz na kontakty"
Vím jak to uvnitř funguje, právě proto mi to nepřijde podivné.
Vše je řízeno smlouvou mezi Alamy a Profimédii - ta je základem.
Peníze přijdou z Alamy - podělí se s o provizi s Profimédii.
Dále, pokud je fotka uváděna v nějaké časopise jako Profimedia - tak může jít nejen o selhání Profimédií, ale i osoby, která fotky stahuje (v těch objemech, co média stahují a buďmě za to my fotobankéři rádi, se to prostě stane). To se zjistí zkontaktováním (viz výše)
Pravděpodobné je, že Profimedia vlastní pouze náhledy, tj. stahující si ač to nevidí stahuje fotku z alamy, nebo, ale to je asi už spíš vyjimka je tzv. služba na hiresy, která vleze na alamy a obrázek stáhne - toť jen na okraj.
Ano, kdysi jsem tam seděla u stolu a něco dělala, ale to už je víc jak 10 let zpátky a za předchozího vedení a nepobyla jsem dlouho - člověk za den vidí tolik fotek, že už je mu blbě při pohledu na vlastní foťák.
A když už jsme přešli na hrubosti, tak Vaše portfolio není stejně tak jako to moje žádná extra třída a myslím, že trocha pokory a radosti z každého drobného prodeje by měla přebýt takovéhle zbytečné rozčilování se.
Jo a Profimedia jsou moje první fotobanka, prostě první láska na kterou nedám dopustit
Jinak pokud je něco uváděno jako RM v jiné fotobance, tak je logické, že to další fotobanka prodává jako RM, pokud by to prodávala jako RF, tak by tím právě porušovala licenci. Asi bych v takovém případě byla ráda, že mi bude někdo platit exklusivitu a bylo by mi jedno jestli jen tam moje jméno, alamy nebo profimédia. Pokud máte potřebu viditelnosti vlastního jména, tak doporučuji vyhradit si čas na přímé kontakty na média a nebo pořádat autorské výstavy. Ve fotobankách jméno fotografa většinou zaniká.
jo a nakonec