shalom3 píše:Co do počtu prodejů, tak se mi vybavují první chvíle fotobankování. Člověk byl celý na větvi, když se něco prodalo. Bonusové však bylo to, že přitom bylo nadšení z úspěchu a nové nápady, což je nyní vystřídáno znechucením. Po pravdě řečeno, už mě to nějak přestává bavit. Pomalu stejné, jako kdyby si člověk zas jen tak maloval a fotil do šuplíku.
Ono to není pomalu stejné. Je to bohužel přesně tak... Děláme do šuplíku a jen občas a velkou náhodou si z něho někdo něco vezme...
Mám teď zajímavou zkušenost s tím jak je opět přenastaven algoritmus na Šutru. Těsně před svátky jsem z nudy poskládal několik archiválií a nahrál. Okamžitě se chytly a tvořily mi většinu prodejů do konce roku. Malinko jsem to čekal, ale stejně mne to hodně příjemně překvapilo.
Po Novém roce se žádný z těchto obrázků neprodal ani jednou, poslední šly na Silvestra. Je to univerzální, stále nepříliš obsazené téma. Žádné sezónní komety.
Definitivně mě to přesvědčilo, že tvorba za účelem prodeje na fotobankách už dnes postrádá smysl