shutterstock

Re: shutterstock

Příspěvekod ivusakzkrabice » 8. červen 2017 05:46

Fug4s píše:měl jsem to samý. Jen mi tam zůstaly viset 3. Tak jsem 2 smazal nahrál znova, jeden schválili a jeden tam zas zůstal. :)


Já se na to vykašlala a neřešila to a ejhle po cca pěti dnech mi z takto visících 14ti zbyly jen 2 :)
člověk to s tou investicí času so šutru nemám moc přehánět ;)
Hodnocení: 0
Uživatelský avatar
ivusakzkrabice
 
Příspěvky: 2402
Registrován: 4. leden 2017 13:14
Bydliště: Pardubice

Reputace: +715

Re: shutterstock

Příspěvekod Bananaboy » 8. červen 2017 06:01

ivusakzkrabice píše:
Fug4s píše:měl jsem to samý. Jen mi tam zůstaly viset 3. Tak jsem 2 smazal nahrál znova, jeden schválili a jeden tam zas zůstal. :)


Já se na to vykašlala a neřešila to a ejhle po cca pěti dnech mi z takto visících 14ti zbyly jen 2 :)
člověk to s tou investicí času so šutru nemám moc přehánět ;)

Tak som to tiež nijak neriešil a napokon mi tých zvyšných 5 vektorov včera večer schválili. Ale aj tak je ten ich systém schvaľovania hodne divný.
Hodnocení: 0
Uživatelský avatar
Bananaboy
 
Příspěvky: 3837
Registrován: 8. duben 2013 19:18
Bydliště: Slovensko

Reputace: +1026

Re: shutterstock

Příspěvekod Fug4s » 8. červen 2017 06:04

No myslel jsem že se to tam nějak špatně nahrálo nebo něco. Tak jsem ty 2 vektorty přehrál stálo to asi 1 minutu. Ale asi jsem se opravdu unáhlil, protože už mi schválili i vektor, který jsem znova nenahrával.
Edit: Já spíš nechápu na tom jejich schvalování, že mi jednou vezmou například ilustraci vesmíru, a pak druhou stejnou, která je jen v jiný barvě vyhodí že tam mám mít v názvu nebo keywordech 3D rendering. Navíc je to dělaný ve 2D. Stejně tak jako mi přijmou 2 barevný verze kola štěstí a u 3tí mi napíšou že je tam trademark (nejspíš Wheel of fortune) ale u dvou předtím jim to nevadilo. :o
Hodnocení: 0
Uživatelský avatar
Fug4s
 
Příspěvky: 397
Registrován: 19. prosinec 2016 15:01

Reputace: +40

Re: shutterstock

Příspěvekod ivusakzkrabice » 8. červen 2017 07:37

Fug4s píše:Edit: Já spíš nechápu na tom jejich schvalování, že mi jednou vezmou například ilustraci vesmíru, a pak druhou stejnou, která je jen v jiný barvě vyhodí že tam mám mít v názvu nebo keywordech 3D rendering. Navíc je to dělaný ve 2D. Stejně tak jako mi přijmou 2 barevný verze kola štěstí a u 3tí mi napíšou že je tam trademark (nejspíš Wheel of fortune) ale u dvou předtím jim to nevadilo. :o


Tohle je prostě o tom, kterej schvalovač u toho zrovna sedí, prostě je to o náhodě, prostě kolo štěstí :D :lol: prostě podobnou verzi za pár dní nahrát znovu a neřešit, oni to tam taky approvalujou jak se zrovna vyspinkaj..

Já teda na šutr posledních pár dní nemůžu nadávat, nad jejich schvalováním jsem se rozhodla nějak nerozčilovat, ono to je stejně marný, marný, marný, marný. V dowloadech jsem se náhle skokově zařadila do nějakého rychlejšího pruhu, nebo prostě očividně jen sklízím plody uploadovacích náletů loňského září a října.. to sou samý dozrávající plody a hlavně pálivý papričky frčí poslední dva dny
Hodnocení: 0
Uživatelský avatar
ivusakzkrabice
 
Příspěvky: 2402
Registrován: 4. leden 2017 13:14
Bydliště: Pardubice

Reputace: +715

Re: shutterstock

Příspěvekod Fug4s » 8. červen 2017 11:24

Tak u vesmíru to asi byl jiný schvalovač ale to kolo mi vyhodili v jedné dávce a při jednom schválení. Asi jeden odpinkl 2 vektory šel čurat, a druhej pak ten poslední vektor zamítl. :D
Už jsem to tam nahrál 3x a pořád to teď vyhazují. Asi by to chtělo nějaký rozpis směn u těch schvalovačů. Že bych to zase poslal až tam bude ten co dal approved. :)
Hodnocení: 0
Uživatelský avatar
Fug4s
 
Příspěvky: 397
Registrován: 19. prosinec 2016 15:01

Reputace: +40

Re: shutterstock

Příspěvekod shalom3 » 8. červen 2017 12:09

Jo, taky říkám, že by se hodil rozpis směn u schvalovačů. V mém případě tedy hlavně na Fotolii. Někdy tam nahraji videa a všechny je vyhodí, za pár dní schválí videa s obdobným tématem.
Hodnocení: 0
Uživatelský avatar
shalom3
 
Příspěvky: 4475
Registrován: 1. březen 2014 22:50

Reputace: +1038

Re: shutterstock

Příspěvekod Host » 8. červen 2017 20:01

Tady je nějaké povídání od jednoho pána co má velmi důkladnou zkušenost se Šutrem...

"Preventing the company from having high uptimes is a massive pile of tech debt, the fixing of which is often prioritized out of existence. Several attempts have been made in splitting up the monolithic Perl app that runs the store into several smaller microservices; however, since no resource planning, performance measurements, or any other sort of proactive actions were taken by the developers, the microservices have only increased the number of single-points-of-failure. Compounding issues is a relatively-new directive that all new services *must* be written in NodeJS, and while this is a positive trend from the previous directive of "you can write your code in any language you want";, the extremely-questionable choice of NodeJS was made by a small committee of developers, with no input from other teams in the company.

As such, development at Shutterstock is a nightmare of Lovecraftian proportions, which both developers and infrastructure being ill-equipped for the scale and challenges that need solving. Projects at Shutterstock used to be in pretty much every language under the sun (Java, Python, Perl, Ruby, NodeJS, and Go used to all be supported runtimes), so it's commonplace to be handed code in a language you're unfamiliar with. As a result, services are rewritten every time the assigned developers change (which is frequent, due to high turnover), and as a result, there are many instances where two or three microservices running to serve the same function.

The developers themselves are a mixed bag. As stated in Pros, there are some very smart people here, but they're sadly dwindling in number as the days go by. Instead of hiring experienced developers to replace them, managers instead hire very-inexperienced developers, often right out of college, or very inept developers, who actively make poor coding choices and lower the overall stability of the site further. Since these developers often function by pushing untested code into production with minimal test coverage, problems go undiscovered until they cause production problems, and only after several hours of looking at red herrings first.

The toxic nature of the culture at Shutterstock means that teams are rarely willing to work together, instead hoarding infrastructure resources and institutional knowledge in blind grabs for power and prestige. Shadow infrastructures are commonplace, only being discovered when they cause production outages or break in some other way that affects the developers who created them. At this point, the Infrastructure team is expected to support and fix these solutions, without being given either the manpower to do so, or the authority to remove these teams' abilities to create their shadow servers again. As a result, the infrastructure is in a constant state of flux, and a recent decision to move the entirety of the infrastructure to the cloud was both poorly-justified and badly-planned, and will lead to more outages in the future.

A lot of these faults and problems lie squarely at the feet of management, who have to be among the most inept group of executives I've ever worked for. Middle management is easily the worst, with good management is often coached out of the company, replaced by others who are too busy playing politics to manage effectively. There are way too many middle managers, and others are promoted to management positions without experience or a clear directive. As a result, managers often battle with one another over responsibilities and power, and burying each other in meetings is far more common than it should be. This directly affects morale and productivity, and engineers are often paralyzed into inaction for fear of making the wrong move and losing their jobs.

At the C-level, the poor performances continue. The CEO is a megalomaniac who micro-manages the site and the work teams are doing, often wasting tons of resources and time by refusing to allow more-qualified employees to handle the day-to-day operations. The tasks he sets are almost always impossible to complete on time, and he has no qualms about dismissing managers that he feels have failed him, even if the failures were due to his poor planning or lack of understanding of his own company's technical stack. This further increases stress and fear among the engineers as well.

Overall, working at Shutterstock is a frustrating, unfulfilling experience, and there is almost certainly a better company in NYC that would make better use of your skills, and respect you more as a person. Avoid!"

Jo a potom to má fungovat... :(
Hodnocení: 0
Host
 
IP: 193.86.92.1xx

Reputace: 0

Re: shutterstock

Příspěvekod alima007 » 8. červen 2017 20:14

mohl by jsi poskytnout zdroj, odkud jsi to prevzal??? .....
prijde mi, ze to je fnukani vyhozeneho zamestnance, ale to je jen subjektivni pocit, ktery nikomu nevnucuju

díky za odkaz :)
Hodnocení: 0
alima007
 
IP: 78.45.67.1xx

Reputace: 0

Re: shutterstock

Příspěvekod castyhost » 8. červen 2017 20:18

jeden nasrany zamestnanec jaro neděla
Hodnocení: 0
castyhost
 
IP: 92.240.163.2xx

Reputace: 0

Re: shutterstock

Příspěvekod Host » 8. červen 2017 20:29

https://www.glassdoor.com/Reviews/Shutt ... 270840.htm

V minulém roce odešlo od Šutru i dost nasraných zákazníků. Osobně vím o dvou opravdu velkých s celoročním předplatným. Důvodem byla nefunkčnost rozhraní, nekomunikace a neřešení problémů...

Tohle není první a ani poslední zaměstnanec co to takhle vidí... Takže na tom asi něco bude.
Hodnocení: 0
Host
 
IP: 193.86.92.1xx

Reputace: 0

PředchozíDalší

Zpět na Shutterstock

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé