Michal H. píše:Poslední dobou taky řeším jak se vyhnout vyhazování za podobnost, protože co si budem říkat, aby se nám to trochu vyplatilo tak prostě recyklovat musíme. Mně momentálně každej den vyházej polovinu dávky a ty zamítnutý zatím nenahrávám znovu, spíš přemýšlím nad tím jestli na to maj nějakej porovnávač, nebo to je pořát ještě na lidech. Protože i když to jsou recyklace tak maj pořát prodejní potenciál, když původní obrázky nahrajem ve špatnou chvíli
Všimol som si napríklad, že v obrázkoch ktoré mi vyhodili som neurobil žiadnu zmenu v názve a ani v kľúčových slovách. V ďalších podobných obrázkoch v ktorých som urobil nejakú malú zmenu v názve, alebo v kľúčových slovách, tak tie dnes prijali, hoci to boli tiež recyklácie a podobné už tiež v portfóliu mám. To by mohlo napovedať, že podobné obrázky možno kontrolujú nejakým skriptom na základe názvu a kľúčových slov a keď sa nájde úplná zhoda, tak skript vyhodnotí, že podobný obrázok už v databáze existuje. Nie som si ešte istý. Budem to ďalej pozorovať, ale ak by tomu tak bolo, tak by stačilo trochu poupraviť keywordy, alebo názov a skript by ten obrázok nerozoznal ako podobný.