PandaWild píše:Myslíš že by se daly dělat své definice modelů? Např. u toho manažera nelze použít oblek, ten by byl zřejmý že je cizí práce.
A videa s tím asi nejdou, pohyb postav, co?
Určite je možné nahrávať aj svoje textúry a modely. Funguje tam normálne import a export z a do rôznych známych 3d formátov. Túto oblasť mám ale najmenej preskúmanú. Zatiaľ som nepotreboval nič exportovať a ani importovať. Ostatne tí ľudia ktorý tie modely a príslušenstvo predávajú na ich stránke to museli tiež nejako vytvoriť. Takže určite nepoužívajú nejaký "zakázaný" formát len pre vyvolených, ale je možné používať aj vlastné modely. Počítam, že by sa dal oblek normálne otextúrovať svojou textúrou napríklad v Blenderi a potom importovať v Daz3D. K mnohému príslušenstvu sú v zip balíčku pribalené aj templaty, takže sami autori ešte uľahčujú zákazníkom aby si mohli dať vlastné textúry.
Možno sa bude dať naimportovať aj vlastný model z open source programu MakeHuman http://www.makehuman.org/index.php, ktorý sa na úvodnej stránke pýši správou, že má údajne "THE MOST LIBERAL LICENSE IN THE WORLD!"
Súčasťou programu je aj plugin aniMate2 na animovanie, takže animovať sa dá, ale túto oblasť som tiež ešte nestihol za tak krátky čas dôkladnejšie preskúmať. Na youtube som našiel tutoriál na animovanie a nevyzerá to ani moc zložito.
https://www.youtube.com/watch?v=r05ZysHDkPU