No já už jsem z té situace dost zoufalá. Dneska uběhla 7denní lhůta na trasování, ale ticho po pěšině, tak jsem si pro změnu zase psala s nějakou Eleni a ta mi odpověděla, že prý kontaktovali moji banku, ale zatím bez odpovědi. Pokud prý do 30dnů neodpoví nebo se nevrátí peníze, mám to prý řešit přímo jen se svou bankou. Problém je, že moje banka (mbank) mi dnes konečně po 3 týdnech stručně odpověděla, že neví proč peníze nedošly, pokud by prý číslo včetně předčíslí bylo správně, tak by se platba připsala. Prý to mám řešit s Paypalem nebo spíš s jejich korespondentem, což je Unicredit bank. Tak se asi ještě zkusím obrátit Unicredit, ale nevím, jestli se se mnou budou bavit, když nejsem jejich klient. Podle mě by to s Unicredit měl řešit sakra Paypal. No ale asi to zítra zkusím.
