Hodnocení: 0 |
Bananaboy píše:Tak to vyzerá, že Hive je asi fakt najviac vhodné pre fotografov a cestovateľov. Uvažoval som, že keďže nie som cestovateľ a fotograf, tak by som mohol na Ecency aspoň propagovať svoje YouTube videá, ale YouTube komunita tam má 29 členov a zárobky nulové, takže tadiaľ cesta asi tiež nevedie.
Písal si, že Ecency je inšpirované Redditom, ale na Reddite sa môže aj malá komunita prezentovať svojím príspevkom vo veľkej komunite vďaka crosspostom a byť videná. Tu som možnosť crosspostu nenašiel, takže pri napísaní príspevku (článku) do malej komunity ho pravdepodobne nikto neuvidí a neprečíta.
shalom3 píše:Egeris píše:Vypadá to zajímavě, měl bych jen pár dotazů. Pokud tedy za každý lajk tvého příspěvku dostaneš nějaký obnos kryptoměny, kde se ta kryptoměna v tom systému bere? .......
Ano, toto je zajímavá otázka. Existuje totiž mnoho různých tzv. klikaček, kde jsou lidé aktivní jak blázni, pořád něco přidávají a lajkují, jsou stimulováni, aby si nevybírali peníze (případně ještě nějakou formou malinko přispěli kvůli zlepšení "postu"), že si tím jako polepší. Radují se, jak jim to tam přibývá. A nakonec to vyšumí úplně do ztracena.
Zřejmě je to o tom, že takový systém vydělá díky aktivitě členů na zobrazovaných reklamách a pak to prostě utne.
Tato zkušenost není vyčtená, měla jsem možnost to pozorovat "naživo".
Bananaboy píše:Môže sa jeden a ten samý článok preložený do inej reči poslať do viacerých komunít? Napríklad napíšem článok v češtine a uverejním ho v komunite "Česky". Potom ten istý článok preložím do angličtiny a uverejním v inej komunite. Je to možné? Nie je to nejaké porušenie pravidiel? Pre istotu sa pýtam.
Bananaboy píše:Tak by ma zaujímalo... "Kde udělali soudruzi z NDR chybu?"